خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گاف صهیونیست‌ها به مناسبت هالووین

به گزارش ادیان نیوز به نقل از خبرگزاری “اسپوتنیک نیوز”، طرح تبریک نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت، هزاران بار به اشتراک گذاشته شد و موجبات خنده کاربران شبکه های اجتماعی سراسر جهان را فراهم کرد.
 
بنابر این گزارش، یکی از کاربران در کامنت های خود نوشت: ممنون از تبریک اما گاف دادید! این طرح یک جنگنده سوخوی Su-27 متعلق به ارتش روسیه است.
 
کاربر دیگری بنام “نیک” نوشت: تنها یک سوال ذهن مرا به خود مشغول کرده است؛ اینکه چرا طرح جنگنده سوخوی روسیه را حک کردید؟!
 
اسپوتنیک نیوز در ادامه نوشت: تعداد زیادی از کاربران هم توصیه کرده بودند که بهتر بود نیروی هوایی رژیم صهیونیستی لااقل جنگنده اف-۱۶ را کنده کاری می کرد.
 
 
جنگنده سوخوی Su-27 روسیه (فلانکر)
به دو تونل متمایز بین دو موتور واقع در انتهای سوخو توجه داشته باشید. این عنصر طراحی دو کاره است؛ یک سطح اضافی برای کمک به اوج گرفتن جنگنده، مخفی کردن تسلیحات این جنگنده از دید رادارها.
 
این خبرگزاری رسمی روسیه افزود: شاید این سر نخی از سوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به شرکت سازنده جنگنده های روسیه مبنی بر اینکه آنان قصد دارند در آینده نزدیک این جنگنده ها را خریداری کنند، باشد. اما در حال حاضر یک گاف بزرگ به حساب می آید.
منبع: میزان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.