خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صهیونیست‌ها، فلسطینیان را با برق شکنجه می‌کنند

به گزارش ادیان نیوز، سربازان صهیونیست پس از دستگیری فلسطینیان آنان را با برق شکنجه می‌کنند.
 
در همین راستا، یک نظامی صهیونیست یکشنبه در دادگاه نظامی یافا به شکنجه مظنونان فلسطینی در دو مورد جداگانه در ماه گذشته متهم شد.
 
چهار سرباز دیگر نیز به خاطر ارتکاب جرائم مشابه، پنجشنبه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.
 
بر اساس کیفرخواست دادستانی، شماری از نظامیان صهیونیست در پی بازداشت یک فلسطینی در تاریخ ۱۵ مهرماه نزدیک شهر جنین در کرانه باختری وی را در حالی که چشم‌بند و دستبند زده بودند مورد ضرب و شتم قرار دادند.  سپس یکی از نظامیان با وصل کردن الکترود به گردن این مرد وی را با برق شکنجه کرد.
 
روزنامه هاآرتص گزارش داد: زمانی که فرد قربانی ملتمسانه خواستار توقف آزار خود می‌شود، نظامی مزبور میزان ولتاژ را افزایش می‌دهد.
 
بنا بر این کیفرخواست، نظامی خاطی چند روز بعد نیز همین عمل را در مورد یک مرد فلسطینی دیگر که در روستای اتیل در حومه طولکرم بازداشت شد مرتکب می‌شود، به طوری که پس از ضرب و شتم وی با اتصال الکترود به شقیقه وی را شکنجه می‌کند.
 
قاضی پرونده یکشنبه برای این پنج نظامی تا زمان تکمیل روند قضایی قرار بازداشت صادر کرد.
 
بنا بر گزارش‌ها، دست‌کم ۷۳ فلسطینی در ماه اکتبر به دست سربازان صهیونیست کشته شده‌اند.
 
درگیری‌های خشونت‌بار در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از تاریخ ۹ مهر ماه و در پی اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در ورود و بی‌احترامی به مسجد الاقصی آغاز شد. 
 
براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان فلسطینی که از آن تاریخ در درگیری با نظامیان صهیونیست شهید شده‌اند، به ۷۳ نفر رسیده است. بیش از ۷۲۰۰ نفر دیگر از فلسطینیان نیز زخمی ‌شده‎‌اند.
 
در این درگیری‌ها همچنین ۱۱ صهیونیست کشته و ۱۳۰ نفر دیگر از آنان زخمی شده‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.