خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اذعان مجری شبکه مسیحی محبت به حقانیت حکم قصاص

به گزارش ادیان نیوز، یکی از تازه‌ترین قسمت‌های پخش‌شدهِ برنامه پژواکِ شبکه محبت، به محلّ نزاع و اختلاف بین مجریان آن تبدیل شد و تنها مجری مرد این برنامه با پذیرفتن تلویحی احکام و مقررات اسلامی مرتبط با قصاص، جبهه مخالفی را در برابر مجریان زن این برنامه به وجود آورد.

البته اینکه سرنوشت این مجری بعد از این “موضع‌گیری ناهماهنگ با اهداف شبکه” به کجا ختم خواهد شد، چندان روشن نیست؛ اما قدر متیقن آنکه دیگر وقت و محیط چندانی برای عرض اندام به او نخواهند داد.

بر اساس این گزارش، هرچند تمامی قوانین اسلامی بر اساس و بنیان عقلی قابل اتکایی تشریع شده‌اند، اما به دفعات شاهد حمله به این احکام از جانب افرادی هستیم که آگاهی چندانی به علت تشریع این احکام ندارند و یا علیرغم اطلاع از آن، مغرضانه به مبانی دینی اسلام حمله‌ور می‌شوند.

در همین رسانه‌های مسیحی روزانه علیه اسلام برنامه پخش می‌شود و جالب آنکه برخی از این افراد مانند: “ساسان توسلی” خود را متخصص در امور اسلامی می‌دانند و حتی “رضا صفا” مدعی توانایی مناظره با علمای اسلامی است!

از جمله برنامه‌های ضدِّ اسلامی شبکه صهیونیستی محبت- که در جهت اختلاف‌افکنی بین پیروان ادیان اسلام و مسیحیت تولید شده-، “مقایسه الهیات اسلام و مسیحیت با مجری‌گری ساسان توسلی” بود که مفتضحانه مجبور به قطع و تعطیلی آن شدند.

با وجود آنکه اتاق فکر جریان اسلام‌ستیز غربی-صهیونیستی به این نتیجه رسیده که اجرای احکام اسلامی برای اداره جامعه و امنیت‌بخشی به آن، جایگاه قابل توجه و حتی ضروری را دارد، اما دست از لجبازی و عناد بر نمی‌دارند.

به‌عنوان مثال وقتی امنیت جامعه در معرض خطر قرار می گیرد فریاد رسانه‌های معاند نظام بلند شده که چرا با علت برخورد نمی‌شود و اگر برای برقراری همین امنیت روانی در جامعه مجرم به مجازات جرم خود رسید، باز همین رسانه‌ها بلندگوی مخالف را روشن کرده و به مخالفت با حکم اسلامی متناسب با آن می‌پردازند.‌

شبکه ماهواره‌ای محبت
شبکه محبت که به‌صورت بیست و چهار ساعته در حال تبلیغ و ترویج عقاید فرقه مسیحیت صهیونیستی است، با تولید، دوبله و پخش برنامه‌های مختلف به مبارزه مستقیم با عقاید مسلمانان کشورهای فارسی‌زبان و در رأس آنان جمهوری اسلامی ایران برآمده‌ است.

در این شبکه وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی، برای تمام گروه‌های سنی برنامه‌ریزی صورت گرفته و با بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری‌ها و جذابیت‌های هنری، سعی در جذب حدِّاکثری مخاطب دارند که باید به این نکته اشاره شود که تاکنون موفقیتی نداشته‌اند.

بر خلاف نام شبکه و ادعاهایی که از وجود محبت و همدلی در بین دست‌اندرکاران شبکه ماهواره‌ای محبت صورت می‌گیرد، اما در عمل قضایا کاملا بر عکس بوده و به‌عنوان نمونه “هرمز شریعت” که از بنیانگذاران و مجریان این شبکه بود، به‌علت اختلافات فراوان الهیاتی، مالی و … از آن جدا و شبکه مستقل “هفت” را تأسیس کرد.

خاطرنشان می‌کند، فعالیت افرادی که چندان آشنایی با ادیان آسمانی از جمله مسیحیت ندارند، این شبکه را آبستن حوادث بسیاری کرده تا جایی که هرمز شریعت که سرحلقه اخراجی‌های این شبکه محسوب می‌شود، در زمان حضور در شبکه محبت زنان مطلّقه ایرانی را با زنان فاحشه یکی قلمداد کرد و کشمکش‌های زیادی را بین مسیحیان صهیونیست رقم زد.

منبع : رهپویان هدایت

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.