خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آشوب و فتنه گری جدید جریان صادق شیرازی بر علیه جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ادیان نیوز، در چند روز گذشته جریان صادق شیرازی از طریق رسانه های اجتماعیِ خود  هجمه سنگینی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران و خصوصا مقام معظم رهبری را آغاز کرده اند و از رسانه های خانوادگی بیت صادق شیرازی از جمله شبکه امام حسین (علیه السلام)، شیرازی مدیا ، شبکه فدک ، سایت رسام و بقیه شبکه ها و رسانه های تبلیغاتی بیت صادق شیرازی از مریدان خود در کربلا خواستند که جلوی کنسولگری ایران در کربلا تجمعات اعتراض آمیزیِ شدید الّحنی برپا کنند، در این فتنه گری و تجمع اعتراض آمیز که در  کربلا انجام شد به صورت موکد از بیت فتنه دستور رسیده بود که این تجمعات و اخلال گری ها  در راستای این باشد که خود را به عنوان سپاهیان و یاوران اهل بیت نشان دهند و همچنین جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران  به عنوان دشمن ترینِ  دشمنان اهل بیت!
 
قضیه از آنجا شروع شد که بیت صادق شیراری در شهر مقدس قم  در ابتدای ورودی کوچه ای که منزل اصلی صادق شیرازی در آن قرار دارد  نرده و درب بزرگی را که درب اصلی بیت آنجاست نصب کرده بودند که این درب ورودی ، مزاحم رفت و آمد همسایگان میشد و همسایه ها نیز از بیت شکایت به عمل آوردند به طوری که میگفتند شما به چه حقی در ابتدای ورودی کوچه ، نرده و دربی آهنین نصب کرده اید ؟! تا این که شهرداری با توجه به حجم زیاد شکایت ها تصمیم گرفت دربِ ورودی کوچه را از جا بکند. ظاهرا گذاشتن این درب ورودی توسط بیت صادق شیرازی برنامه ریزی شده بوده زیرا یک دوربین نا محسوس در کنار در نصب شده بوده و از کارکنان شهرداری در حین کندن در فیلمبرداری شده است. پس از کنده شدن این در بلا فاصله جریان شیرازی توسط شبکه های خود و مریدان صادق شیرازی به دروغ و با بی شرمی تمام ادعا کردند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به خانه وی حمله کرده اند و درب خانه را کنده و وارد بیت شده اند و شدیدا به ساکنین بیت اهانت کرده اند!

 در این راستا وی از مریدان خود خواست تا جلوی کنسولگری ایران تجمع اعتراض آمیز شدید اللحنی را ترتیب دهند. که البته عده بسیار کم و قلیلی از مریدان صادق شیرازی در تجمع بر علیه جمهوری اسلامی ایران در مقابل کنسولگری ایران در کربلا جمع شدند.
تجمع عده ی قلیلی از مریدان صادق شیرازی در مقابل کنسولگری ایران در کربلا
 
دلایل این فتنه گری ها !
این که چرا بیت شیرازی چنین سناریویی را قبل از اربعین حسینی و پیاده روی اربعینِ امسال  انجام داده اند بسیار جای سوال و تامل و بحث دارد  که در ادامه گوشه ای از اهداف و نقشه های آنان را برای شما عزیزان بازگو می کنیم :
 ۱- مداحان مزدور و پیرو تشیع انگلیسی در این راستا ابیاتی برای اربعین امسال آماده کرده اند که حمله به بیت شیرازی (که حقیقت ندارد) را با حمله اهل سقیفه به خانه امام علی علیه السلام تشبیه کنند!
 
۲- رسانه های بیت شیرازی گفته اند که ایران هر از گاهی با حمله به بیت متمرجعشان  از وی می خواهند که با نظام جمهوری اسلامی بیعت کنند ( یا به قول معروف از متمرجع زهر چشمی گرفته باشند )
 
۳- معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان جریانی ضد اهل بیت و نشان دادن آن به عنوان جریانی که (نعوذ بالله) در راستای سقیفه فعالیت می کنند.
 
۴- به آشوب کشیدن پیاده روی اربعین امسال و فتنه گری در بین شیعیان :
 
 جریان صادق شیرازی از محبوبیت بالای مقام معظم رهبری در بین ملت عراق  که اوج آن را در اربعین سال گذشته شاهد بودیم، به شدت ناراحت است و با به راه انداختن این گونه فتنه گری ها سعی در ایجاد اختلاف در بین صفوف متحد شیعیان دارد.
 
۵- پروژه مظلوم نمایی به طوری که خود را فردی نشان دهند که در اوج مظلومیت به ساحت آن جسارت شده است.
 
۶-محک زدن عکس العمل مریدان بیت صادق شیرازی و همچنین محک عکس العمل جمهوری اسلامی ایران .اگر جواب مناسبی به این فتنه گریِ بیت شیرازی داده نشود مطمئناً در آینده شاهد فتنه گری ها و آشوب طلبی هایی به مراتب بزرگ تر و شدید تر خواهیم بود.
 منبع: فرقه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.