خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نامه منتشر نشده «شهید طهرانی» به رهبر انقلاب / عکس

به گزارش ادیان نیـوز، بیست و دوم آبان ماه سال ۹۰، زمانی که انفجار در پادگان بیدگنه ملارد رخ داد، یکی از فعالترین دانشمندان موشکی ایران به شهادت رسید؛ این انفجار، پرده از فعالیتهای مردی برداشت که رفتنش، تن پایتخت را لرزاند.
حسن طهرانی مقدم را کمتر کسی بود که بشناسد و آن کسی هم شناخت با تمام ابعاد نشناخت.
امسال چهارمین سالگرد عروج ملکوتی این سردار رشید اسلام است که رهبر معظم انقلاب در پیامی که به مناسبت شهادت وی صادر کردند، می‌فرمایند: حادثه ی خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.
آنچه در ذیل می‌آید بخشی از نامه کمتر دیده شده شهید طهرانی مقدم به مقام معظم رهبری در سال ۸۳ و در آستانه بیستمین سالگرد تاسیس مجموعه موشکی در جمهوری اسلامی ایران است:
بسمه تعالی
یک جمله محضر نائب امام زمان(عج)
صانع علیم و حکیم در راستای حکمت و عدل، عالم هستی را از رشحه زیبای خود آفرید و جهت اتمام لطف خود با خورشیدهای هدایت خلق را  نورانی گرداند و چون کرامت و احسان الهی ازلی و ابدی است، ما در این دوران آخر الزمان انواری از  خورشید اهل البیت را مشاهده می کنیم و در زیر سایه و حمایت حضرت حجت، زمینه ساز ظهور خورشید چهاردهم هستیم. او کسی است که با اقتدار و صلابت و در عین حال مظلومیت در تلاش برای برقراری حکومت بر مبنای عدل و زمینه ساز ]ظهور[ است که در سایه آن خداوند عزوجل عبادت گردد.
ما در فرماندهی موشکی مصمم هستیم باذن‌الله و انشاءالله بدون هیچ پیش نیاز، این نور که از انوار مقدس امیرالمومنین است و بسان مولای ما علی(ع) تیغ در چشم و خار درگلو جهت بسط اسلام عزیز در جهان و اعتلای کلمه الله مجاهدت می‌نماید، عاشقانه و پروانه‌وار یاری دهیم. عقده در سینه شیعه از مظلومیت علی و زهرا(س) نگذاریم در این برهه از زمان برای رهبر و مقتدای خود تکرار گردد.

 

همّ و تلاش ما بر این است که فرماندهی موشکی نقطه امید و اقتدار اهل ایمان و عامل رعب و وحشت و ذلت دشمنان اسلام گردد. این قبیل انجام وظیفه سازمانی اقل اقداماتی است که می توانیم انجام دهیم و آرزوی ما این است که خداوند کریم به ما توفیق دهد مشت مقتدر رهبر شجاع و منور خود در سراسر جهان باشیم و اگر لایق باشیم با انجام وظایف و تکالیف خود دل مولای خود را شاد سازیم و رضایت او را به دست آوریم و این رضایت آقای خود را جهت تحصیل رضای خدای خود در کفن خود قرار دهیم و عرض نمائیم اگر در این حکومت اسلامی کسانی پیدا می‌شوند ]که[ دل مولای ما را درد آورند و با دنیای کوچک خود دشمن قدار و فرعون زمانه، آمریکای اسلام ستیز عظمت و جلوه پیدا می‌کند، به برکت وجود حضرت ولیعصر(عج)، آمریکای جهانخوار در چشم ما حقیر و بی مقدار و اسلام عزیز و اهل البیت و رهبر عظیم الشأن ما با عظمت و مقتدر است.
و روزی که نبرد ما با  آمریکا آغاز شود روز عزت ما است تا شاید خداوند منان لباس با افتخار شهادت را به قامت ما بپوشاند و ما در روز عاشورا فدای حسین زمان سیدعلی شویم. اینجا محفل عاشقان سیدعلی است و از اینکه خداوند بزرگ این توفیق و لیاقت را به ما عطا کرده است بر آستان او سجده شکر می گذاریم. اینجاست که نام و نشان، خانواده و جان، رنگ می بازد و عشق و جذبه جایگزین می‌گردد و به هستی که می نگریم نور و امید مشاهده می‌گردد. و لطف و کرامت ایزدی جلوه‌گر است.

 

 

با همه تلاشها، ما و موشکها هیچ خاصیتی نداریم الا خدا اراده نماید از این ابزارها جهت نصرت دینش استفاده نماید و به آنها اثر بخشد و وسیله نصرت دین الهی گردد مثال پشه و نمرود.
شرمنده شهدا و خانواده شهدا و جانبازان هستم و از دیدن روی شهدا خجالت می کشیم که نتوانسته ایم انجام دین نماییم.
و حسین تو را دوست داریم. همه سرمایه ما محبت و اشک بر حسین است و با چشمانی اشکبار محضرعالی عرض می کنیم یا ایها العزیز مسنا و و اهل…
آقا از ما راضی شوید
امسال به لطف خدا بیستمین سالگرد تاسیس موشکی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بیست سالی که سراسر عزت و لطف و کرامت خداوند بزرگ را در مجموعه موشکی مشاهده کردیم. بیست سالی که فرزندان شما در همه زمینه ها شامل عملیات و سازماندهی سیستم های موشکی، آموزش، تعمیرات، تحقیقات، ساخت و تولید ….
به خدای عزوجل اگر برادرانه همه امکانات و توان خود را با درایت به کار ببندیم و توکل به خدای متعال نماییم و همدل جهت اعتلای اسلام عزیز و یاری رهبر بزرگ و مظلوم خود هم قسم شویم، دشمن قدار آمریکا و رژیم نحس یهود صهیونیستی را به خاک ذلت ونیستی باذن‌الله و خواست خداوند کریم می نشانیم و پرچم پرافتخار اسلام را بر جنازه های نحس آنان مقتدرانه به اهتزار درمی‌آوریم انشاءالله.
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.