خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رادیو اربعین از شنبه روی آنتن می رود

به گزارش ادیان نیوز، معاون صدای رسانه ملی گفت: با نزدیک شده به  اربعین حسینی (ع) و به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار و اطلاعات حضور گسترده زائران در این اجتماع عظیم، معاونت صدای رسانه ملی، شبکه رادیویی جدیدی را با عنوان «رادیو اربعین» از شنبه راه اندازی می کند. 
 
نسرین آبروانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ارسال گزارش‌هایی از این مراسم باشکوه، گفت‌و‌گو با عزاداران حسینی (ع) و انعکاس حال و هوای آنان، روایت واقعه بزرگ عاشورا برای شنوندگان و ارائه آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمت رسان از جمله محورهای اصلی رادیو اربعین است. 
 
معاونت صدا درباره اهداف راه اندازی شبکه رادیویی اربعین گفت: همراهی با زائران میلیونی هموطن و دیگر زائران فارسی زبان و همچنین اطلاع رسانی لحظه به لحظه و پوشش مداوم همه اخبار و اطلاعات و مطالب مربوط به تجمع میلیونی اربعین در کربلا و تدارکات لازم در طول راهپیمایی از اهداف این رادیو است. 
 
وی با اشاره به محتوای معارفی، گزارشی، خبری و کارشناسی رادیو اربعین افزود: این رادیو از ۱۸ روز قبل از اربعین یعنی ۲۳ آبان به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد و دو روز بعد از همایش بزرگ اربعین حسینی به کار خود پایان می‌دهد. 
 
آبروانی گفت: پخش این رادیو ۲۴ ساعته است و در مسائل اجرایی، خدمات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان به زائران را منعکس و نکات لازم در این سفر معنوی را نیز در قالب اخبار و گزارش های مختلف اطلاع‌رسانی می کند. 
 
این رادیو از ۲۳ آبان تا ۱۳ آذر روی موج اف‌ام ردیف ۹۵ و نیم مگاهرتز در تهران و استان‌های مرزی کشور و همچنین بر روی DVBT برای مخاطبان کل کشور و بر روی اپلیکیشن تلفن همراه برای مخاطبان در اقصی نقاط دنیا پخش خواهد شد.
منبع: خبر گزاری صدا و سیما
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.