خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دختر یونانی که در سفارت ایران مسلمان شد / عکس

به گزارش ادیان نیوز، دراین مراسم “پاکروان” وابسته فرهنگی وسرپرست رایزنی فرهنگی ایران با اشاره به دین مبین اسلام وخدماتی را که ششمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام)رئیس مذهب شیعه در راه اعتلای دین نورانی اسلام، اظهار داشت: امام جعفرصادق(علیه السلام) درترویج عالمانه دین اسلام و مذهب شیعه تلاشهای طاقت فرسائی را متحمل شده اند و به همین دلیل هم مذهب شیعه به مکتب جعفری شهرت یافته است که در کرسی دروس ایشان مبلغان و علمای فراوانی از فرق مختلف اهل سنت به شاگردی نشسته اند.
وی افزود: دین مبین اسلام با مبنای یکتاپرستی توسط نبی مکرم اسلام حضرت محمدبن مصطفی (صلی الله علیه وآله) با شفافیت و زیبائی هرچه تمام به مردم دنیا ابلاغ شد به نشر وحدت، مودت و رحمت توصیف در میان فرقه‌های مختلف انجامید که به رهایی انسان از قیود سلطه گران و جباران تأکید داشت.
دراین مراسم “مگلنا ایوانوا” با اقرار به وحدانیت خداوند و رسالت حضرت محمد(صلی الله علیه وآله) و ولایت حضرت علی ابن ابیطالب(علیه السلام) و ادای شهادتین، رسما به دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه جعفری اثنی عشری مشرف شد.
وی در این جلسه اظهار داشت: پس ازآشنایی با یک ایرانی که هم اکنون وی را به همسری خواهم برگزید با دین اسلام و مکتب شیعه آشنا ومعتقد گردیدم که این امر باعث مباهات و افتخار من است.
“ایوانوا” که پش از تشرف به اسلام نام”رویا”را برای خود برگزیده است، افزود: خدا را شاکر است که دراین مرحله از زندگی به او فرصت داده شد که به حقانیت امام علی(علیه السلام) و خاندان پاکش پی برده و به جمع پیروان امامت و ولایت به پیوندد.
منبع:سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.