خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همسر سعید عابدینی؛ او مشکلات اخلاقی و رفتاری دارد، دیگر از وی دفاع نخواهم کرد

به گزارش ادیان نیوز، همسر سعید عابدینی اخیرا با انتشار نامه‌ای از مشکلات اخلاقی و رفتاری وی پرده برداشته و نوشته است که دیگر از او حمایت نمی‌کند.
سعید عابدینی تبعه ایرانی-آمریکایی است که در سال ۱۳۹۱ به جرم «راه‌اندازی کلیسای خانگی به قصد بر هم زدن امنیت ملی» به هشت سال حبس محکوم شد.
مقامات آمریکایی‌ در سال‌های گذشته بیانیه‌های متعددی در حمایت از وی صادر کرده و خواستار آزادی او شده‌اند. وی تا ۲۰ سالگی مسلمان بوده و پس از آن به مسیحیت تغییر دین داده است. وی بعد از سفری که به آمریکا داشته، به «کشیش تبشیری» تبدیل شده است.
«نغمه عابدینی» همسر وی که تاکنون کمپین‌های متعددی برای آزادی وی راه انداخته بود، حالا با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها اعلام کرده است که به دلیل مشکلات اخلاقی‌ای که عابدینی دارد، از تلاش برای آزادی وی دست برمی‌دارد، چراکه دیگر نمی‌تواند «با یک دروغ» زندگی کند.
سایت «کریسشنتی تودی» با اعلام اینکه دو نامه از نغمه عابدینی دریافت کرده، نوشته است که وی هفته گذشته به آن‌ها اعلام کرده که دیگر به دنبال آزادی سعید عابدینی نیست.
بنا بر این گزارش، وی در نامه‌اش نوشته است دلیل تصمیمش «سوءرفتار‌های جسمی، احساسی، روانی و جنسی (اعتیاد به تماشای فیلم‌های مستهجن)» سعید عابدینی علیه اوست. 
به گفته وی «این سوءرفتارها از اوایل ازدواجمان آغاز شد و در طول دوران حبس سعید تشدید شد.»
نغمه عابدینی که بزرگ‌شده شهر «بویس» ایالت آیداهو آمریکاست و همان جا هم زندگی می‌کند، در اخیرا دو سخنرانی‌اش را که قرار بود در «کنفرانس آزادی مذهبی» در آیوا و همچنین در مجمع شبکه‌های مذهبی ملی آمریکا در ناشویل برگزار شود را لغو کرده است. 
او با بیان اینکه مشکلات وی با سعید عابدینی «بسیار جدی» است، نوشته است که قصد دارد برای چند ماه از شبکه‌های اجتماعی نیز دور باشد. 
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.