خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جوان سیک مذهب هندی، در مشهد شهادتین گفت و مسلمان شد +عکس

به گزارش ادیان نیوز، «آوتار سینگ» جوانی هندی پس از مطالعه ادیان و مذاهب مختلف، دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع را پذیرفت.
وی با ابراز خرسندی از این انتخاب اظهار کرد: اسلام دین رحمت، عطوفت و مهربانی است که دستورات و قوانین آن در جهت رشد و اعتلای انسان‌ها تدوین شده است و من بر اساس فطرت الهی و حقیقت وجودی خود، ندای آسمانی پیامبر اسلام(ص) را پاسخ مثبت دادم و به اسلام گرویدم.
وی که پس از پذیرفتن این دین آسمانی نام «امیر رضا» را برای خود برگزید، افزود: با توجه به مطالعات گسترده‌ ای که در ادیان و مذاهب مختلف انجام دادم، دین اسلام را کامل ترین دین که ریشه در صلح، دوستی، مهرورزی و ارزش های والای الهی دارد، یافتم.
این جوان تازه مسلمان شده بیان کرد: وقتی به حرم مطهر وارد شدم با روحانیت چشمگیری که در فضا وجود داشت، احساس معنوی و آرامش عجیبی داشتم؛ درست مثل زمانی که اسلام را قبول کردم.
وی گفت: شخصیت حضرت رضا(ع) در جهان اسلام بسیار تاثیرگذار است و زمانی که به هموطنانم درباره معنویت و زیبایی های حرم مطهر حضرت رضا(ع) می گفتم، با حیرت به حرف های من گوش می کردند و آرزو داشتند که روزی به زیارت این امام همام مشرف شوند.
امیررضا افزود: خیلی خوشحالم که به جمع هدایت شدگان پیوستم و از خداوند می خواهم که همه ما را جزو مومنین واقعی و راستین قرار دهد.
در ادامه این مراسم مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: اسلام تاکید ویژه ای بر تحقیق و مطالعه در رابطه با دین دارد؛ خداشناسی، هستی شناسی و انسان شناسی از اصول اساسی این دین الهی بوده که نیازمند شناخت و معرفت گسترده است.
«سید محمد جواد هاشمی نژاد» بیان کرد: تلاش کنید تا خدا را با همه وجود بشناسید و اطلاعات خود را نسبت به آیین ها، برنامه ها و وظایف این دین با مراجعه به صاحبان علم و دین بیشتر کنید و چگونگی عمل به دستورات آن را بیاموزید و اعتقادات خود را عمیق تر کنید.
وی تاکید کرد: انسان تازه مسلمان شده، انسان پاک و معصومی است که گویی تازه متولد شده و بدون شک این از عنایت خداوند و به ویژه حضرت رضا(ع) است که شامل شما نیز شده است.
هاشمی نژاد در پایان این مراسم با اهداء محصولات فرهنگی از جمله، قرآن مجید به زبان‌ انگلیسی، تصویر سنگ مضجع شریف رضوی و کتب شناخت اسلام، ورود این جوان تازه مسلمان را به دین رستگاری تبریک گفت.
منبع : آستان قدس رضوی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.