خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

داستان محجبه شدن یک دختر آمریکایی

به گزارش ادیان نیوز “اشلی دیوین” دختر آمریکایی اهل کالیفرنیا است که برای تحصیل در یکی از دانشگاه‌های انگلستان به این کشور سفر می‌کند؛ وی در جریان تحصیل در لندن با دختران و زنان محجبه زیادی برخورد می‌کند و با کنجکاوی در مورد نوع پوشش آنان زمینه آشنایی وی با دین مبین اسلام فراهم شده و مسلمان می‌شود.
از نظر اشلی حجاب نوعی وقار و زیبایی خاصی به دختران مسلمان می‌بخشد. وی درباره نحوه گرایش خود به دین اسلام می‌گوید:
“زمانی‌که درباره اسلام مطالعه می‌کردم و می‌خواستم درباره حقیقت این دین مطلع شوم، یکی از چالش‌های اصلی من “حجاب” در این دین بود.
من آدمی نیستم که چیزی را به طور نصفه و نیمه انجام دهم، یا باید از مسلمان شدن انصراف می‌دادم یا باید حجاب کامل را انتخاب می‌کردم.
مدت‌ها پس از این‌که فهمیدم تنها نیاز من در طول زندگی پذیرش دین اسلام است، هم‌چنان با این‌که چگونه پس از سال‌ها بی‌حجابی باید محجبه شوم و این که خانواده و دوستانم در این رابطه چه نظری دارند، مشکل اساسی داشتم.
بنابراین تصمیم گرفتم گام به گام عمل کنم؛ برای نخستین گام فقط روزهای جمعه برای حضور در نماز جمعه حجاب می‌گذاشتم و به یاد دارم نخستین بار احساس خفگی شدیدی داشتم؛ اما چند هفته بعد به این حالت عادت کردم و دیگر برایم آزاردهنده نبود.
بعد از مدتی یک محجبه کامل شده و همواره پوشش اسلامی داشتم و به حجاب خود افتخار می‌کنم.
حجاب سختی‌های خودش را دارد و گاهی از اطرافیان عکس‌العمل‌های بسیار غیرمؤدبانه دریافت می‌کنم؛ اما من حجاب را دوست دارم؛ چرا که خودم با آگاهی آن را انتخاب کرده‌ام.” 
منبع: جبهه جهانی مستضعفین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.