خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شهادت دو فلسطینی در حمله بامداد امروز صهیونیست‌ها به اردوگاه قلندیا

نظامیان صهیونیستی یکی از مجروح شدگان در حادثه حمله به اردوگاه قلندیا به نام «یوسف ابو لطیفه» ۱۷ ساله را از داخلآمبولانسی که سعی در انتقال وی به بیمارستان را داشت، بازداشت کردند.

به گزارش ادیان نیوز، در حمله بامداد امروز دوشنبه نظامیان ارتش صهیونیستی به اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی ۳ فلسطینی شهید و بیش از ۲۰ نفر دیگر مجروح شدند.

در اثر این حمله نظامیان رژیم اشغالگر قدس به قلندیا دو فلسطینی به نام‌های «احمد ابو العیش» ۲۸ ساله و «لیث اسعد مناصره» ۲۱ ساله به شهادت رسیده بودند و سخنگوی ارتش صهیونیستی لحظاتی قبل از شهادت سومین فلسطینی در این اردوگاه خبر داد.

نظامیان صهیونیستی یکی از مجروح شدگان در حادثه حمله به اردوگاه قلندیا به نام «یوسف ابو لطیفه» ۱۷ ساله را از داخلآمبولانسی که سعی در انتقال وی به بیمارستان را داشت، بازداشت کردند.

سربازان ارتش صهیونیستی همچنین منزل یک اسیر فلسطینی به نام «محمد ابو شاهین» مجری عملیات «دیر بزیع» را که منجر
به هلاکت یک صهیونیست شد، تخریب کردند.

نظامیان صهیونیستی همچنین در جریان این حمله به تیم‌های امداد و نجات فلسطینی نیز حمله کرده و گاز اشک آور به سمت
آن‌ها شلیک کردند که منجر به زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد.

در این حمله نزدیک به ۱۰۰۰ نظامی صهیونیستی از جهات مختلف به اردوگاه قلندیا حمله کردند و تمامی راه‌های منتهی به آن را بستند. تک تیراندازان صهیونیستی در پشت بام منازل مستقر شده بودند و این مساله فلج شدن روند تردد خودرو‌ها و شهروندان در این اردوگاه شد.

عناصر یگان عرب نمای ارتش صهیونیستی هم یک فلسطینی را از داخل اردوگاه قلندیا بازداشت کردند و در عین حال، شاهدان عینی از زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی به ضرب گلوله جوانان فلسطینی خبر دادند و اعلام کردند که وی مدت زمان زیادی بر روی زمین مانده بود و به احتمال زیاد به هلاکت رسیده است.

گفتنی است که در جریان این حمله ارتش صهیونیستی به اردوگاه قلندیا بیش از ۲۰ فلسطینی نیز به ضرب گلوله‌های نظامیان این رژیم زخمی شدند و سربازان ارتش صهیونیستی پس از ارتکاب این جنایت از اردوگاه قلندیا عقب نشینی کردند.

منبع : ابنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.