خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بکارگیری پلیس های تخصصی برای امنیت زائران

به گزارش ادیـان نیوز، سردار حسن کرمی فرمانده قرارگاه ظفر افزود: نیروهای انتظامی با سازماندهی کامل، آماده تامین امنیت زائران کنگره بزرگ اربعین حسینی در مرز مهران هستند.
 
وی با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته هماهنگی ها و نشست های متعددی برای رفع مشکلات و نواقص اعزام زائران جهت شرکت در کنگره بزرگ اربعین انجام شده است، گفت: یگان های انتظامی، راهور و پلیس راه با هماهنگی دستگاه های خدماتی همچون شهرداری، هلال احمر، راهداری، اورژانس و… برای ارائه خدمات مطلوب به زائران آمادگی کامل دارند.
 
سردار کرمی به جایگاه مرز مهران برای تردد زائران اربعین اشاره کرد و افزود: در سایه همراهی مردم و مسئولان استان ایلام بخش زیادی از زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز پذیرایی از زائران آماده شده است.
 
فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: پارسال آیین اربعین یک تمرین میدانی بود ولی امسال با پیش بینی نیازها، پلیس از آمادگی کامل برای خدمات به زائران برخوردار است.
 
وی گفت: نیروی انتظامی تمامی پلیس های تخصصی خود را برای اجرای هرچه باشکوه تر مراسم اربعین بکار گرفته و امنیت کامل نقاط مرزی را تامین کرده و اجازه کوچکترین خلاءامنیتی را نخواهد داد.
منبع: مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.