خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازداشت ۳ نفر در سراب به علت ترویج فرقه انحرافی یمانیه

به گزارش ادیان نیوز، میکائیل وطن‌خواه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه نفر از فعالان و مبلغان فرقه انحرافی یمانیه در سراب با حکم مقامات قضایی بازداشت شدند.
وی با تشریح جزییات این موضوع افزود: چند سال گذشته فردی که ساکن کشور سوئیس بود و اصالتاً برای یکی از روستاهای سراب است، با حضور در برخی محافل و مجالس اقدام به ترویج و تبلیغ حسن یمانی و فرقه یمانیه کرد که با گزارشات واصله و پیگیری نهادهای ذی‌ربط امنیتی و فرهنگی از ادامه فعالیت تبلیغی وی در منطقه جلوگیری شد.
به گفته وطن‌خواه، پیرو همان جلسات در ماه‌های اخیر نیز مشاهده شد که برخی از افراد اقدام به ترویج این فرقه و تلاش برای انحراف برخی جوانان داشتند که این افراد در حال حاضر بازداشت شدند.
وی با بیان اینکه ساده‌انگاری است اگر ردپای دشمنان اسلام را در اشاعه و ترویج جریان‌ها و فرقه‌های انحرافی انکار کنیم، افزود: دستگاه‌های تبلیغی دشمن تلاش دارند تا برای مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام به ایجاد انحراف و استحاله در فرهنگ غنی اسلامی اقدام کنند.
دادستان عمومی و انقلاب سراب با هشدار به مزاحمان نوامیس مردم ابراز داشت: دادستانی سراب به جد با مزاحمان به نوامیس مردم و برهم زنندگان آسایش و آرامش روانی جامعه برخورد می‌کند.
وی افزود: انتظار همراهی از مومنان و شهروندان سرابی را داریم و اگر موردی از مزاحمت‌ها مشاهده کردند به دادستانی یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.