خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بانوی انگلیسی یهودی تازه مسلمان در حرم امام علی / عکس

خانم آمنه

به گزارش ادیان نیوز، خانم آمنه طى این دیدار پیرامون فطرت الهی انسان و شناخت دلایل و براهین الهی بوسیلهٔ عقل سلیم سخن گفت و ارزش عقل را به مثابه پیامبر درونی انسان دانست.

زائر تازه مسلمان بریتانیایى در ادامه صحبت‌هاى خود با مسؤول امور بانوان آستان حکایت اسلام آوردن خویش و چگونگی برگزیدن مکتب اهل بیت(ع) را بازگو کرد.

وی در این رابطه عنوان کرد: گام‌های نخستین به سوی اسلام بعد از ازدواج با یک مرد مسلمان عراقی در بریتانیا شروع شد. ثمرهٔ ازدواجمان ۳ فرزند بود و طی زندگی مشترک با همسرم به آیات قرآن گوش می‌دادم و به آن جذب شدم. لذا ترجمه انگلیسی قرآن را مطالعه کردم و تفاسیر اهل‌بیت(ع) و آیاتی که در حق آن‌ها نازل شده را خواندم و بیش از پیش به اسلام علاقمند شدم.

آمنه افزود: در سال ۲۰۰۷ مطالعهٔ دروس حوزوی را آغاز کردم. آموزگارم به من پیشنهاد کرد نهج البلاغه و شرح آن را مطالعه کنم. با مطالعهٔ نهج البلاغه احساس معنویت و نزدیکی به خداوند متعال به من دست داد و زندگی غمناکی که داشتم با نور اهل‌بیت(ع) روشن شد.

بانوی تازه مسلمان بریتانیایی در ادامه اظهار داشت: خانواده‌ام به خاطر مسلمان شدنم با من قطع رابطه کرد. اما من از خداوند متعال می‌خواهم که آنان نیز مسلمان شوند و به زیارت عتبات عالیات عراق بیایند و به خدمت بارگاه مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) مشرف شوند.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندى از تشرف به زیارت مرقد مطهر علوى و تشکر از حسن ضیافت خادمان آستان آمدنش به نجف و دخولش به حرم علوى را تقدیر الهى از پیش تعیین شده قلمداد کرد. چرا که خود محبت و ارادت خاصی به اهل بیت داشته و از بدو مسلمان شدنش آرزوی حضور در این مکان را داشته است.

گفتنی است در پایان این دیدار هدایای متبرکه‌ای به رسم یادبود به این زائر تازه مسلمان تقدیم شد.
منبع : رهیافته

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.