خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

داعش: پاپ را می کُشیم

به گزارش ادیان نیوز، “پس از آنکه داعش ویدیویی را منتشر کرد که در آن از تصمیم خود برای قتل پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان و ساقط کردن رم خبر داد، واتیکان در ترس و وحشت فرو رفت.
 نشریه اکسپرس روز گذشته در پایگاه اینترنتی خود به نقل از کاردینال “پترو بارولین” اعلام کرد: “واتیکان بزودی بحث افزایش تدابیر امنیتی را مورد بررسی قرار خواهد داد؛ چرا که ممکن است به سبب اهمیت دینی که دارد، هدف حمله قرار گیرد.” وی در ادامه افزود: ما قادر هستیم سطح امنیتی را در واتیکان و مناطق اطراف آن افزایش دهیم. ما نمی گذاریم وحشت ما را در بر گیرد.”
این نشریه همچنین اعلام کرد رم در شماری از فیلم هایی که از سوی عناصر تروریستی در هفته های اخیر منتشر شده، هدف حمله قرار گرفته است. احتمال می رود تمرکز بر روی رم و بخصوص واتیکان، پاسخی به محکومیت حملات تروریستی پاریس از سوی پاپ باشد.
پس از حمله خونبار پاریس که در آن ۱۳۰ نفر جان خود را از دست دادند، پاپ فرانسیس گفت: “این وحشی گری، قلب های مار را به درد آورد. ما از خودمان می پرسیم یک انسان چگونه می تواند برای انجام این وقایع رعب آور برنامه ریزی کند؛ چرا که هیچ توجیهی برای انجام این اقدامات نیست.”
در یکی از این ویدیوها که داعش به تازگی منتشر کرده است، تانک های این گروه به سوی تماشاخانه “کولوسئوم” در رم به حرکت در می آید. در این فیلم داعش تهدید می کند جنگ پایانی میان مؤمنان و صلیبی ها خواهد بود. راوی این فیلم همچنین می گوید داعش رم را تحت کنترل خود در خواهد آورد و زنان مسیحی را به عنوان برده در اختیار خواهد گرفت.
منبع : باشگاه خبرنگاران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.