خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ترویج اباحه‌گری و عرفان‌های کاذب در کمپ‌های ترک اعتیاد!

به گزارش ادیان نیوز، محمد باقر الفت با اشاره به موضوع اعتیاد و ضرورت ترک و باز اجتماعی شدن معتادان گفت: بسیاری از دوره‌های آموزشی امروز در کمپ‌ها برای معتادان برگزار می‌شود که ما با محتوای دوره‌ها موافقتی نداریم چرا که در کنار تشویق و ترغیب معتادان برای ترک اعتیاد، اباحه‌گری توصیه و اقدامات تبشیری انجام می‌شود.
وی افزود: در برخی موارد عرفان‌های کاذب در این کمپ‌ها ترویج می‌شود که خود باعث انحراف انسان است. در واقع شاید از یک انحراف جلوگیری کنند یا آن را اصلاح می‌کنند اما مشکلی دیگر را عارض این افراد می‌کنند که شاید خطرناک‌تر از خود موضوع اصلی یعنی اعتیاد باشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در این کمپ‌ها در حقیقت فرد معتاد را از یک بیماری به بیماری دیگر و از یک اعتیاد به اعتیاد دیگری سوق می‌دهند که خلاصی از اعتیاد دیگر شاید به مراتب سخت‌تر از خلاصی اعتیاد اول باشد.
الفت افزود: این درحالیست که در طرح‌های مورد نظر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از محتوای ایرانی ـ اسلامی استفاده می‌شود؛ یعنی برای سم زدایی معتاد از سم دیگر استفاده نمی شود. 
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.