خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

۸۵ درصد شهدای فلسطینی به صورت صحرایی اعدام شده اند

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از wafa.ps، طی گزارشی که کمیته بازدداشت شدگان و بازداشت شدگان سابق فلسطین منتشر شد، ۸۵ درصد از فلسطینیان به شهادت رسیده به دست رژیم صهیونیستی، به صورت فراقانونی و صحرایی اعدام شده‌اند. در این گزارش آمده است که نظامیان اسرائیلی فلسطینیان را به بهانه کمترین سوءظن‌ و با خونسردی و بی‌رحمانه به شهادت می‌رسانند و در هر دو مقام قاضی و جلاد عمل می‌کنند.
در این گزارش آمده است: براساس مدارک و شواهد موجود، برخی فلسطینیان زمانی توسط نظامیان اسرائیلی مورد شلیک مستقیم گلوله قرار گرفته‌اند که  قصد حمله به سربازان اسرائیلی داشته یا احتمال حمله آن‌ها وجود داشته است. در حالی که در بسیاری از موارد هیچ خطر مستقیمی برای صهیونیست‌ها محسوب نمی‌شده‌اند و سربازان می‌توانستند به جای اعدام صحرایی و درجا، اقدام به خلع سلاح یا دستگیری این افراد کنند.
این کمیته در گزارش خود افزود که بسیاری از فلسطینیان به شهادت رسیده، در اثر خونریزی شدید و بدون دسترسی به کمترین کمک‌های اولیه جان خود را از دست داده‌اند و حتی به آمبولانس‌های فلسطینی نیز اجازه ورود به محل و رسیدگی به حال فرد مجروح داده نشده است.
رژیم صهیونیستی، جانی جنگی است
این نشان می‌دهد که سیاست رژیم صهیونیستی کشتن مردم فلسطین است و این عمل «جنایت جنگی» و قتل فراقضایی تعمدی محسوب شده و که قطعا نقض تمامی اصول اعلامیه جهانی حقوق بشر، کنوانسیون‌های ژنو و اساسنامه دیوان بین المللی کیفری می‌باشد. به علاوه اینکه مسئولین صهیونیستی نیز هیچ گونه تحقیقات قضایی علیه سربازان مربوطه که تعمدا اقدام به کشتن فلسطینیان می‌کنند نکرده، بلکه آنان را در کشتن تعداد بیشتر مردم فلسطین مورد تحسین و ستایش قرار می‌دهد. سیاستمداران اسرائیلی نیز در سخنرانی‌هایشان شهرک‌نشینان صهیونیست را به حمل سلاح و کشتن به بهانه هرگونه سوءظنی ترغیب می‌کنند.
به گفته گزارش‌ها، هیچ یک از مظنونین یهودی در صحنه جرم مورد شلیک گلوله قرار نمی‌گیرند، البته به جز یک جوان یهودی که بعدها مشخص شد، نظامیان او را با فلسطینیان اشتباهی گرفته بوده‌اند.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.