خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جنس فتنه جدید فرهنگی است

به گزارش ادیان نیوز، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، امشب در یادواره شهدای اردکان با اشاره به پروژه نفوذ اظهار داشت: دشمن به طور قطع برنامه‌ریزی دارد و در انتخابات پیشرو می‌خواهد که پروژه نفوذ خود را به ثمر برساند.
وی عنوان کرد: نفوذ یک طراح دارد و این طراح می‌خواهد انقلاب را از الگو بودن ساقط کند و برای همین منظور نیز داعش را به وجود آورده تا اسلام را خشن نشان دهد و انقلاب اسلامی را انقلابی خشن و افراطی نشان دهد اما انقلاب اسلامی مسیر خود را می‌پیماید و ایمان داریم که همه توطئه‌های دشمن به خود او باز می‌گردد.
 
مصلحی ادامه داد: رهبری در بحث نفوذ با مصداق روشن فرمودند که در این پروژه یک افسر انگلیسی در خانه یک مرجع نفوذ می‌کند و خودش را در مقام بالایی قرار می‌دهد تا بتواند اهداف استکباری خود را عملی کند.
 
وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: در بحث انتخابات پیش‌رو نیز جریان استکباری درصدد نفوذ و فتنه است و مهم‌ترین شاخص‌ این فتنه این است که دشمن با رخنه نرم فتنه و نفوذ را دنبال می‌کند و این امر نیازمند هوشیاری بیش از پیش ملت ایران است.
 مصلحی خاطر نشان کرد: ظهور فتنه در بستر اجتماعی است یعنی مانند فتنه ۸۸، جمعیت‌های میلیونی را به خیابان نمی‌کشند و اراذل و اوباش را هزینه نمی‌کنند بلکه در فتنه جدید، عده‌ای به خیابان‌ها می‌آیند تا مطالبات خود را مطرح کنند و عده‌ای می‌گویند کاری نداشته باشید و اجازه دهید مطالبات خود را مطرح کنند.
وی عنوان کرد: این فتنه پیچیده است یعنی طوری به میدان می‌آیند و دم از رهبری می‌زنند که بچه‌های حزب‌اللهی تردید پیدا می‌کنند که اینها طرفدار ولایت‌فقیه هستند یا ما؟
 
مصلحی ادامه داد: در این فتنه دیگر عکس امام خمینی (ره) را پاره نمی‌کنند زیرا حساسیت‌های مردم را شناسایی کرده‌اند و این بار توطئه و فتنه دشمن پیچیده است و هوشیاری همگان را می‌طلبد.
 
وی تصریح کرد: شاخصه بعدی فتنه جدید این است که در ابتدا نمی‌توان آن را تشخیص داد ضمن اینکه این فتنه جنس فرهنگی دارد زیرا دشمن به این نتیجه رسیده که اگر مبانی انقلاب را هدف قرار دهد، به نتیجه می‌رسد.
 
مصلحی یادآور شد: اکنون می‌بینیم که به دنبال همین نقشه دشمن، در مناطقی که دارالعباده و دارالمومنین است، برای کنسرت‌سازی هزینه می‌کنند و با وقاحت تمام از آن دفاع می‌کنند.
 
وی، یکی دیگر از شاخصه‌های فتنه جدید را تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه در مباحث اقتصادی اعلام کرد و افزود: در این فتنه مباحث اقتصادی مطرح می‌شود تا کشور نتواند حرکت کند که در نهایت ۲۰ درصد مسائل اقتصادی به تحریم‌ها برمی‌گردد.
 
وزیر اطلاعات در دولت دهم بیان کرد: وقتی نقدینگی ما در دو سال اخیر ۲.۵ برابر شده و این درآمد در بخش تولید هزینه نمی‌شود، هر روز شاهد تعطیل شدن کارخانه‌ها هستیم و اینها همه مقدمه‌های توطئه نرم دشمن است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن امروز افراد و جریانات را شناسایی می‌کند تا ببیند بر کدام جریان می‌تواند سوار شود و به اسلام و انقلاب لطمه بزند و در این شرایط اگر ملت ایران حواسش نباشد، از دشمن سیلی خواهد خورد.
 
مصلحی با اشاره به اینکه رهبری تاکید دارند که ملت ایران راه امام خمینی (ره) را گم نکنند، افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب که امام را درک نکردند می‌توانند به صحیفه امام مراجعه کنند که در این صحیفه شاخص‌ها و محورها در مورد استکبارستیزی و سیاست خارجی موجود است اما با این اوصاف برخی تنها به خاطره‌گویی می‌پردازند.
 
وی با بیان اینکه ما نمی‌دانیم این خاطرات راست است یا دروغ، بیان کرد: عده‌ای صحیفه امام را رها کرده و به خاطره‌گویی‌ها استناد می‌کنند و این سبب می‌شود که نسل جوان راه را گم کنند.
 مصلحی تصریح کرد: نسل اول و دوم امام را درک کرده‌اند اما اگر غفلت کنند، با این قبیل اقدامات از راه و مشی امام خمینی (ره) دور می‌افتند و همگان بدانند که امام به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) و نفی آمریکا بودند.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.