خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شبکه انگلیسی “من‌ و تو” پاتوق فرقه‌های انحرافی

به گزارش ادیان نیوز، همسر یکی از اعضای کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی برای تست خوانندگی در شبکه بهائی من‌و‌تو حاضر شد.
این فرد که به مانند بسیاری از اعضای دیگر با هدف رسیدن به آزادی‌های بی‌قید و بند به این فرقه پیوسته بود و هیچ پایبندی به دین مسیحیت نداشت، در شبکه اجتماعی از تست خوانندگی خود برای این شبکه خبر داده است.
سؤالی که به ذهن هر ناظری می‌آید این است که چگونه اعضای فرقه جماعت ربانی که خود را ملحق به مسیحیت معرفی می‌کردند، از شبکه‌های غیراخلاقی، مبتذل و مستهجن سر در می‌آورند؟
پیش‌تر از حضور یکی از اعضای سابق این فرقه در شبکه ضد خانواده جِم و هم‌چنین دیدار عضویاب این فرقه با یکی از عوامل شبکه بهائی من‌وتو گزارش‌هایی منتشر شد و با زیاد شدن شمار این افراد، هر روز بر بیگانه بودن فرقه مسیحیت صهیونیستی با مسیحیت راستین مهر تأیید دیگری زده می‌شود.
چرا که هرگز حضرت عیسی مسیح(ع) و مقررات دین آسمانی مسیحیت، نمی‌تواند ساختارشکنی، کشف حجاب، مصرف مشروبات الکلی، روابط خارج از عرف و اعمال این‌چنینی را به‌عنوان هنجار بپذیرد.
می‌توان گفت، افرادی از فرقه‌های انحرافی مانند: بهائیت، یهودیت صهیونیستی و مسیحیت صهیونیستی در شبکه من‌وتو به دور هم جمع شده‌اند که حاکی از کنار گذاشتن اختلاف‌ها از سوی آن‌ها برای ضربه زدن به پایه‌های دینی و ملی مردم ایران است.
شبکه من‌وتو
شبکه انگلیسی من و تو ۱ و ۲ در تاریخ ششم آبان ۱۳۸۹ و پس از اظهارنظر “کیوان عباسی” در جلسه بررسی عملکرد سالانه بی‌بی‌سی فارسی، توسط وی و “مرجان اسکندری” تأسیس شد.
مدیر شبکه من‌وتو گفته بود:” اگر حمایت‌هایی که از شبکه بی‌بی‌سی فارسی می‌شود، از من و دوستانم بشود شبکه‌ای راه‌اندازی خواهیم کرد که در زمان عادی با پخش برنامه‌های فرهنگی و جذاب، جوانان و مخاطبان خود را جذب کند تا در زمان بحران و آشوب و به قولی وضعیت قرمز بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد؛ برنامه‌های ضدفرهنگی برای جذب در روزهای عادی و برنامه‌های سیاسی برای تخریب در زمان بحران و آشوب.”
با وجود آنکه قرار بود شبکه‌های دیگری نیز در ادامه من‌وتو ۱ و ۲ ایجاد شود، اما کانال ۲ آن نیز به تعطیلی کشیده شود و اگر از این شبکه با تعبیر “بخش فرهنگی بی‌بی‌سی فارسی” یاد شود، بیراهه نرفته‌ایم.
منبع تأمین بودجه شبکه بهائی “من‌وتو” مبهم است، اما آنچه از عملکرد و کارنامه این شبکه برداشت می‌شود، وابستگی آن به افراد و نهادهای منتسب به رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.
جهت‌گیری‌های شبکه من‌وتو همیشه در جهت منافع رژیم صهیونیستی و در راستای ایجاد هویت برای این رژیم جعلی است؛ تا جایی که قدرت‌بخشی پوشالی به توانایی این رژیم غاصب نیز بخشی از برنامه‌های این شبکه را تشکیل داده و حتی رژیم اشغالگر قدس را کشور آزادی‌خواه معرفی می‌کنند.
 البته رژیم صهیونیستی نیز قدردان حمایت‌های بی‌دریغ این رسانه بهائی هستند. برای مثال، روزنامه دولتی هاآرتص در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ طی گزارشی با تیتر “تلویزیون من و تو، سفیر صلح خاورمیانه” خروجی این تلویزیون لندنی را “رضایت‌مند و موفقیت‌آمیز” توصیف کرد.
همچنین در راستای هم‌افزایی و هماهنگی برای ترویج ابتذال، مدیران”شبکه انگلیسی من‌و‌تو و فارسی‌وان” جلسات مشترک برگزار کرده و اهداف خود را یکسان‌سازی می‌کنند و دوبلورهای هر دو شبکه با هم یکی بوده و با یکدیگر همکاری دارند.
این شبکه به هیچ‌یک از رایانامه‌های ارسالی توسط مخاطبان پاسخ  نداده و جوی امنیتی در اطراف ساختمان آن برقرار است؛ به‌طوری‌که  هیچ‌کس حق حضور در حتی چندصد قدمی ‌ساختمان شبکه بهائی من‌و‌تو را ندارد.
سردبیر، تدوین‌گر و مسئول برنامه دکتر کپی با مدیریت شبکه سیمای آزادی- متعلق به گروهک تروریستی منافقین- ارتباط داشته و افراد معلوم‌الحالی مانند: “عبدالکریم سروش، عطا مهاجرانی و اکبر گنجی” به این شبکه رفت‌وآمد دارند.
گفتنی است کشور انگلیس پس از میزبانی سخاوتمندانه از شبکه‌های اختلاف‌افکن ماهواره‌ای و سازمان‌های تبشیری اکنون از افراد دسته‌چندمی کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی نیز پذیرایی می‌کند و به مکانی برای گردهمایی اعضای سابق این فرقه تبدیل شده است.
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.