خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عدم شکایت زن محجبه آمریکایی از«دونالد ترامپ»

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از الجزیره، « رز حمید»(۵۶ ساله) فعال زن آمریکایی مسلمان گفت: حضورش در تجمع «دونالد ترامپ» برجسته‌ ترین نامزد جمهوری خواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی برای آگاهی نسبت به مسایلی بود که آنها را بیان می کند و انزجارطلبی علیه دیگران را برمی انگیزد و مسایل خطرناکی است .
رز حمید افزود: او نمی خواهد که چهره آمریکا اینگونه باشد.
وی ادامه داد: هدف او اعتراض آرام به ترامپ بود که یک زن مسلمان محجبه انجام می دهد و می خواست تا نمونه یک مسلمانی باشد که با دیگران دیدار می کند و برای ازبین بردن نگرانی و ترس ها با آنها ارتباط برقرار می کند.
این فعالان آمریکایی گفت که هیچ تمایلی به شکایت از ترامپ ندارد، زیرا این مسئله مربوط به او به عنوان یک زن مسلمان نیست، ولی مشکل این است که ترامپ با انزجارطلبی علیه بیشتر گروه ها صحبت می کند و این مسئله فقط مربوط به مسلمانان نیست. این نامزد جمهوری خواه تلاش می کند تا بخش های بدتر از جامعه آمریکا را جذب کند.
رز حمید تاکید کرد: او در رساندن پیامش موفق بوده است و با تعدادی از مردم کارولینای شمالی ارتباط برقرار کرده است و او از حمایت هزاران نفر پس از مشاهده ویدیو اخراجش از تجمع ترامپ برخوردار شده است.
«رز حمید» ۵۶ ساله با پوشیدن روسری و به تن کردن تیشرتی که بر روی آن نوشته شده بود «سلام. من برای صلح آمده‌ام» وارد تجمع انتخاباتی «دونالد ترامپ» شد و درست در پشت سر ترامپ قرار گرفت تا با این حرکت عقیده برخی از هوادران ترامپ را درباره پیروان اسلام تغییر دهد.
منبع: شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.