خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نشست «نزول قرآن» در کلیسای آمریکا برگزار می‌شود

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از پایگاه خبری «Knoxnews»، این دوره به مدت ۵ هفته روز‌های یکشنبه در کلیسای پروتستان شهر «اوک ریج» در ایالت تنسی آمریکا برگزار می‌شود.
کلاس‌های این دوره با عناوین «نزول قرآن»، «خاستگاه اسلام و زندگی حضرت محمد(ص)»، «شیعه و سنی»، «اصول پنجگانه: عمل به دین» و «رویارویی غرب با اسلام» برگزار خواهد شد.
شارون یانگز، کشیش کلیسای اوک ریج می‌گوید: این یک فرصت عالی برای جدا کردن واقعیت از افسانه‌ها با احترام گذاشتن به عقاید برادران و خواهران مسلمان ما است.
در این دوره تلاش می‌شود تا حقایقی در مورد دین یک میلیارد و ششصد میلیون مسلمان که ۲۳ درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و دینشان دومین دین بزرگ و سریع‌ترین دین در حال رشد جهان است، ارائه شود.
شرمن گفت: من همیشه اشتیاق داشتم که با مردم در مورد اسلام صحبت کنم. من فکر می‌کنم که امروز شرایط دشواری در کشورمان وجود دارد. گفتمان ضداسلامی به وجود آمده، به ویژه در جریان رقابت‌های انتخاباتی جاری، بسیار شدیدتر از دانش حقیقی ما در مورد اسلام است.
اولین جلسه این دوره که عموم مردم آمریکا می‌توانند به طور رایگان در آن شرکت کنند،ازروز، ۲۰ دی‌ماه، برگزارشده و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد یافت.
منبع: ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.