خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مطلبی که توسط دفتر آیت الله جوادی آملی تکذیب شد

به گزارش ادیان نیوز، دفتر «حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی» بیانیه ای در خصوص کانال های تلگرامی و شبکه های مجازی منتسب به ایشان صادر کرده است.
 متن این بیانیه بدین شرح است:
به اطلاع عموم مردم و علاقه مندان گرامی خصوصاً کاربران فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی می رساند، حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و دفتر معظم له هیچ گونه کانال، صفحه و گروهی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک، توییتر و غیره ندارد.
لازم به ذکر است جهت اطلاع از بیانات، پیام ها، دیدارها، اخبار، دروس و سایر مطالب منتسب به آیت الله العظمی جوادی آملی، به آثار منتشر شده توسط مرکز بین المللی نشر اسراء و یا به وب سایت بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء به آدرس www.esra.ir مراجعه نمایید.
همچنین علاقه مندان کلیه سایت ها، صفحات و کانال های رسمی وابسته به معاونت ها، مراکز و موسسات وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء را تنها از طریق سایت پایگاه اطلاع رسانی بنیاد اسراء شناسایی و دنبال نمایند، لذا سایر وب سایت ها، صفحات و کانال های موجود در فضای مجازی که احیاناً مدّعی انتساب به شخص و یا به دفتر معظم له و یا بنیاد اسراء هستند، مورد تایید نمی باشد.
لازم به ذکر است در چند روز اخیر در نرم افزارهای اجتماعی همچون تلگرام پیام هایی صادر می شود بدین مضمون که به دنبال مترجم زبان های عربی و انگلیسی هستند برای ترجمه ی سخنان و کتاب های معظم له به صورت مجانی و همچنین کانال های تلگرامی به زبان های انگلیسی و عربی و فارسی که نشر دهنده ی سخنان و کتاب های ایشان اند.
منبع: ابنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.