خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ساخت کلیسایی به شکل «کفش پاشنه بلند» در تایوان / عکس

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از شبکه تلویزیونی «سی ان ان»؛ پس از ساخت بنایی به شکل اسکناس در لیتوانی یا ساخت سازه عجیب و غریب موسوم به « بیگانه صمیمی» در اتریش، اکنون دولت تایوان اقدام به ساخت کلیسایی شبیه به یک لنگه «کفش پاشنه بلند» از جنس شیشه آبی رنگ در سواحل استان «چی یی» این کشور کرده است.
به گزارش این شبکه، عرض این کلیسا به بیش از ده متر می رسد و هزینه ای معادل ۶۸۶,۰۰۰ دلار برای مقامات دولتی این کشور دربر داشته است.
دورنمایی از کلیسای «کفش پاشنه بلند» در تایوان 
بنابر گزارش ها، ساخت این بنا دو ماه به طول انجامید و قرار است در ابتدا برای برگزاری آیین های ازدواج و جذب گردشگر مورد بهره برداری قرار گیرد.
ایده ساخت این کلیسا از سرگذشت یکی از زنان محلی الهام گرفته شد که به علت بیماری مجبور به قطع دو پایش شد. گفته می شود، زن بیچاره سرانجام عروسی اش به هم خورد و باقی عمرش را در کلیسا زندگی کرد.
این کلیسا در تاریخ هشتم فوریه سال جاری میلادی (۱۹ بهمن ۱۳۹۴) به روی عموم گشایش می یابد و هم اکنون نیز گردشگران زیادی را برای عکاسی به خود جلب کرده است. 
منبع: پرس تی وی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.