خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری دومین همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری» در قم

به گزارش ادیان نیوز، دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری زیرنظر حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید دومین همایش بین المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز؛ مسؤولیت علمای جهان اسلام» را برگزار می‌کند.
این همایش با حضور گسترده نخبگان علمی و دینی و سفرای کشورهای خارجی در ایران، هشتم بهمن ماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
شایان ذکر است، این همایش سال گذشته با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی ریاست عالیه اجلاس و حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی دبیر علمی اجلاس و همچنین صدها تن از علما و متفکران بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار شد و علما و بزرگان در این اجلاس با محکوم کردن جریان‌های افراطی و تکفیری به ارائه راهکارهایی برای مبارزه با این جریان‌ها پرداختند.
گفتنی است، کنفرانس خبری این همایش با حضور علی اکبر ولایتی عضو شورای راهبردی کنگره و حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم الهی رییس دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری در تاریخ پنجم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران، میدان فلسطین برگزار می‌شود.
منبع: رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.