خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ناسزا شنیدن برای دفاع از زیباترین و یگانه ترین وجود عالم هستی

به گزارش ادیان نیوز، مجید مجیدی در آیین اختتامیه سومین جشنواره فیلم حوزه «اشراق» که در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: پیش از ساخت فیلم محمد رسول الله(ص)، خدمت بسیاری از عالمان دین رسیده و لطف داشتند و ما را می پذیرفتند و در پایان دیدارها از این عزیزان ذکری را برای توشه راه می خواستیم که همه فرمودند: هیچ ذکری در این عالم بالاتراز  «صلوات بر محمد و آل محمد» نیست و ما و کل گروه خوشحال بودیم که دائم الصلوات بوده و صبح تا شب خود را با نام پیامبر اکرم (ص) می گذراندیم.
وی ابراز داشت: ما برای این فیلم از محضر حضرت آیت الله جوادی آملی استفاده های بسیاری داشته و ایشان کلیدهای بسیار ارزشمندی به ما هدیه دادند و گفتند؛اگر سلسله پیامبران ادامه داشت، حتما این فرستادگان الهی، رسالت خود را از طریق رسانه اعلام می کردند.
کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) خاطرنشان ساخت: بنده به صورت خصوصی از این مرجع تقلید درباره سینما سوال کردم که گفتند، سینما با این نگاه رحمانی می تواند بزرگترین مبلغ برای دنیای امروز باشد.
این کارگردان سینما تصریح کرد: یکی از بزرگترین منتقدان آمریکایی وقتی فیلم بچه های آسمان را دید، گفت: من در مقابل این سینما و سینماگران آن ایستاده و تعظیم می کنم.
 مجیدی بیان داشت: برای ساخت این فیلم، فحش های بسیاری خورده ایم و پیش خود گفتیم اگر این ناسزاها برای دفاع از زیباترین و یگانه ترین وجود عالم هستی باشد، اشکالی ندارد.
وی خطاب به اشخاصی که تازه وارد فضای سینما شده اند، اظهار داشت: ثابت قدم بودن در مسیر و راه یکی از نکات بسیار مهم و اساسی می باشد.
کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) با تأکید بر اینکه نباید با تفکرات دشمنان همراه شد، ابراز داشت: غیر از یک فیلم ابتدایی بنده، دیگر فیلم دیگری از ما در جشنواره کن ویترین نشد و مسئولان این جشنواره به دنبال برجسته نمودن نوع نگاه خود هستند تا به ما دیکته کنند.
این کارگردان سینما در پایان خاطرنشان ساخت: باید در این مسیر ثابت قدم ماند؛ چراکه مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما و شماست و باید در این راه تلاش کنیم.
خاطرنشان می شود: در این آیین، نشان فاطمی بارگاه حضرت معصومه(س)، عبایی از حوزه علمیه قم، خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران و تابلویی از طرف یکی از طلاب به مجید مجیدی تقدیم شد.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.