خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آمادگی راه اندازی شبکه های تلویزیونی با رویکرد نقد تکفیر

ادیان نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی در گفت وگویی، با اشاره به برگزاری دو دوره کنگره جهانی خطرات جریان های تکفیری، اظهار داشت: برگزاری این گونه اجلاسیه ها با حضور اندیشمندان اسلام نقش موثری در شناسایی ماهیت جریان های تکفیری و افراطی دارد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه کنگره جهانی خطرات جریان های تکفیری در سال های آینده نیز تداوم داشته باشد، گفت: در این اجلاسیه سخنان موثری مطرح می شود اما امیدواریم به آنها عمل نیز شود.
مدیر شبکه جهانی ولایت در خصوص پیشنهاد مطرح شده در کنگره خطر جریان های تکفیری برای راه اندازی شبکه رسانه ای علیه تکفیر، اظهار داشت: ما بارها جهت انتقال تجربیات و راه اندازی شبکه تلویزیونی برای اهل سنت در ایران اعلام آمادگی کرده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی با اشاره به دیدار اخیر شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی در قم، گفت: در این دیدار بنا شد که مقدمات راه اندازی یک شبکه تلویزیونی با هدف نقد تفکر تکفیر برای اهل سنت در سوریه را بررسی و اجرایی کنیم.
مدیر شبکه جهانی ولایت افزود: ما آماده انتقال تجربیات در زمینه تاسیس شبکه های کم هزینه و موثر در نقد تفکر تکفیر در جهان اسلام هستیم.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.