خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش مثبت دولت فرانسه به تحریم کالاهای اسراییلی

به گزارش ادیان نیوز، شبکه دهم تلویزیون اسرائیل گزارش داد جنبش جهانی تحریم اسرائیل ” BDS ” وزارت دفاع فرانسه را متقاعد کرد که دراعتراض به سیاست های تل آویو درقبال ملت فلسطین، ازقرارداد خرید هواپیماهای بدون سرنشین از اسرائیل صرف نظر کند.
براساس این گزارش، انصراف از این قرارداد که با شرکت اسرائیلی”البیت” به عنوان تولید کننده انواع مختلف هواپیماهای بدون سرنشین آماده شده بود، درپی آن صورت گرفت که جنبش جهانی تحریم اسرائیل توانست امضای هشت هزار شخصیت فرانسوی را برای طرح درخواست انصراف جمع آوری کند.
پایگاه شبکه دهم تلویزیون اسرائیل روز یکشنبه نوشت “BDS” دراین درخواست، این واقعیت را در اذهان زنده کرد که از این هواپیماهای بدون سرنشین به طور گسترده در حملات اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی و نیز در اجرای عملیات ترور به ویژه در باریکه غزه استفاده خواهد شد.
پایگاه شبکه دهم تلویزیون اسرائیل همچنین گزارش داد فشارهای “BDS” بر دولت فرانسه ، باعث شد که وزارت دفاع این کشور برای تهیه هواپیماهای بدون سرنشین از یک شرکت فرانسوی که درتولید این نوع ازهواپیماها تخصص دارد، کمک بگیرد.
این تحولات درحالی روی داده است که روز یکشنبه کنفرانسی برای مقابله با “BDS” و سامی گری در تل آویو با مشارکت نمایندگانی از دولت و کابینه اسرائیل و شمار زیادی از نمایندگان سازمان های یهودی در مناطق مختلف جهان برگزار شد.
اتحادیه کارگران یهودی و وزارت یهودیان درخارج بر برگزاری این کنفرانس نظارت دارد.
مرکز تحقیقات امنیت ملی در تل آویو، اسرائیل و دوستانش را به راه انداختن فراخوان تبلیغاتی به منظور مقابله با جنبش بین المللی تحریم اسرائیل و فعالیت های آن دعوت کرد.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.