خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

در جست‌وجوی معنای زندگی اسلام را یافتم

به گزارش ادیان نیوز، دکتر «باتیستا گیومار» استاد برزیلی دانشگاه‌های ژاپن در حرم مطهر امام رضا(ع) با به زبان جاری کردن شهادتین، مذهب حقه تشیع را پذیرفت.
اواظهار کرد: در جست‌وجوی معنای زندگی به دنبال تحقیق و مطالعه در این زمینه بودم که با دین مبین اسلام آشنا شدم و حقیقت زندگی را در این دین آسمانی یافتم.
گیومار گفت: سبک زندگی، اعتقاد به معاد و حیات پس از مرگ، جذابترین موضوعاتی است که دین اسلام به تفصیل درباره آن روشنگری و آگاهی بخشی کرده و مهمترین دلیل گرایش من به اسلام نیز همین مقوله بوده است.
او تصریح کرد: راهنمایی‌های دلسوزانه یک خانواده ایرانی و پاسخ به سئوالات و گره‌هایی که درباره اسلام در ذهنم وجود داشت نیز در رسیدن به این تصمیم بسیار تاثیرگذار بود.
دکتر حسین گیومار بیان کرد: فرصت حضور در مشهد مقدس و بارگاه منور امام رضا(ع) برایم بسیار مغتنم بود و توانستم اطلاعاتم در زمینه اسلام را بیشتر کنم.
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی نیز در حاشیه مراسم تشرف این زائر برزیلی، با بیان اینکه دین اسلام برای تحقیقات ارزش زیادی قائل است، گفت: تحقیق درباره ادیان الهی بسیار با اهمیت است و پذیرش خداوند و دین او مشروط به تحقیق و به دست آوردن اطلاعات زیادی در این زمینه است.
سید محمد جواد هاشمی نژاد افزود: ادیان الهی نظیر مسیحیت و اسلام دارای اشتراکات و شباهت های زیادی با یکدیگر هستند، ولی متاسفانه برخی افراد تلاش دارند با فرقه سازی و ایجاد تفرقه، ادیان الهی را به جان یکدیگر بیاندازند و آن‌ها را مقابل یکدیگر قرار دهند.
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد تا به ملت های محروم یادآوری کند که ما در مقابل زورگویی ها ایستاده ایم.
او تصریح کرد: همین اندیشه های ناب و پیام های ارزشمند امام راحل موجب شد تا در بسیاری از کشورها روح خودباوری، ایمان و اتکا به خداوند ایجاد شود.
هاشمی نژاد افزود: امید است این تشرف زمینه ای برای مطالعات بیشتر در مورد پیام های آسمانی اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) باشد.
منبع: شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.