خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دشمنی بی انتهای ضد انقلاب با ملت ایران

 به گزارش ادیان نیوز، بعد از لغو تحریم ها بر علیه ایران رسانه های بزرگ دنیا در حال تبلیغ برای سفر و گردشگری به ایران هستند و از جمله همین چند روز پیش سی ان ان گزارشی منتشر کرد که باید برای اسکی و.. به تهران رفت، برخی از خبرنگاران ایرانی و رسانه هایی که زیر نظر ایرانیان اداره می شوند هم دست به کار شده اند تا دلایلی بیاورند که نباید غربی ها به سمت ایران بروند.
البته همیشه تلاشهایی از طرف رسانه ها بوده که برای اینکه ضرباتی هرچند کوچک به اقتصاد کشورمان بزنند گردشگران را از سفر کردن به ایران باز می دارند به عنوان مثال چند ماه پیش دو زن ایتالیایی که خبرنگار بودند و به عنوان گردشگر به ایران سفر کرده بودند، سفرنامه ای در رسانه های اجتماعی منتشر کردند که حاوی مطالبی بسیار عجیب و غیرقابل باور بود.
 دو زن ایتالیایی ادعا کرده بودن سفر به نقاط مختلف ایران با آزار و اذیت پیاپی جنسی روبه رو شده اند. در سفرنامه آن ها هیچ نکته مثبتی درباره ایران یافت نمی شود و نوشته اند در طول دو هفته ای که به ایران سفر کرده اند، هرگز احساس امنیت نکرده اند.گزارش این دو گردشگر در بسیاری از رسانه های ایتالیایی از جمله روزنامه پر تیراژ “کوریره دلا سرا” بازتاب داشت و مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. هرچند همین بازتاب موجب شد انتقادات گسترده‌ای از روایت آن دو زن از ایران شود ولی این رویه اکنون به خبرنگاران ایرانی شاغل در رسانه های بیگانه هم رسیده.
 “پونه قدوسی”یکی از خبرنگاران بی بی سی فارسی که چند سال پیش به دلیل لو رفتن رابطه جنسی اش با مدیر بی بی سی اکنون در بخش انگلیسی این شبکه کار می کند چند روز پیش با انتشار مقاله ای انگلیسی زبان از خارجی ها خواسته که به ایران سفر نکنند زیرا ممکن است در این کشور دستگیر و روانه زندان شوند .
وی دستگیری برخی از جاسوسان سرویس های اطلاعاتی بیگانه را در ایران در چند سال اخیر را بهانه ای برای سفر نکردن به ایران دانسته و تاکید کرده که در صورت سفر به ایران حتما از طرف نهاد های اطلاعاتی بازجویی خواهید شد!
البته پونه قدوسی را باید از آن دست عواملی دانست که بی محابا در تمام مجالس عیش و نوش کارکنان بی بی سی حضور می یابد، با هر مردی عکس های نامتعارف می اندازد و هیچ محافظه کاری هم در انتشار تصاویر غیراخلاقی اش نسبت به سایر عوامل بی بی سی، از خود نشان نمی دهد.او در کلاب ها به طرز نامتعارفی بدمستی می کند و به یادماندنی ترین! تصاویر را در جریان این زیاده روی ها از خود به جای می گذارد.رفتارها و روابط آزاد منعکس شده او در تصاویرش چنان تاثیرگذار بود که بارها مدیران بی بی سی را به تکذیب و توجیه وادار کرد.
وطن فروشی این مزدوران بی بی سی تا آن حد است که حتی با مردم کشورشان که با آمدن گردشگران خارجی می توانند  در آمدی داشته باشند نیز دشمنی می کنند و در هر صورتی می خواهند مردم ایران ضرری را متحمل شوند.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.