خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تن فروشی دختر کم سن و سال در اسرائیل

 به گزارش ادیان نیوز، به نقل از رسانه های صهیونیستی، بر اساس آمار و ارقام منتشر شده در نشست حقوق کودک در کنست رژیم صهیونیستی، مسئولان خدمات رفاهی در فلسطین اشغالی در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰۰۰ کودک کم سن و سال یهودی از خانواده های لائیک را یافته اند که به تن فروشی مشغول بوده اند و از این تعداد ۷۰۰ نفر ساکن شهر تل آویو بوده اند.
نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی که تاکنون با پدیده تن فروشی دختران کم سن و سال آشنایی نداشتند، در جلسه کنست در رابطه با شیوه شناسایی این دسته از دختران آموزش دیدند. در این نشست به آن ها گفته شد که کودکان تن فروش معمولا گوشی تلفن همراه دارند، بر روی بدن و صورت آنان آثار کبودی و ضرب دیده می شود، معمولا دو اسم یا بیشتر دارند و برخی از آن ها از مدرسه فرار کرده و در خانه هایی دستگیر شده اند که خانه خودشان نمی باشد.
این در حالی است که پدیده تن فروشی در میان دختران اسرائیلی به ویژه دختران کم سن و سال طی سال های گذشته به طور قابل ملاحظه ای رو به گسترش بوده است که یکی از اصلی ترین دلایل آن ضعف تربیت و آموزش آنان می باشد.
فعالان اجتماعی نسبت به گسترش پدیده تن فروشی ابراز نگرانی کرده اند اما بر اساس گزارش های غیر رسمی، هر کدام از این دختران تن فروش بیش ۳۰ تا ۴۰ مشتری دارند و بیشتر آن ها جزو افرادی هستند که مرتکب جرایم جنسی شده اند.
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.