خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مقابله غربی‌ها با انتشار نامه رهبری

به گزارش ادیان نیوز، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: باید از برگزارکنندگان این نمایشگاه که از ضرورت‌های فرهنگی امروز است و هر روز این ضرورت بیشتر می‌شود تشکر کرد. 
وی با بیان اینکه بستر فضای مجازی جدای از اینکه دارای فرصت‌ها و تهدیدهایی است، زمین جنگ ما با دشمن است، گفت: ما در یک عرصه جدال و جنگ قرار داریم که با ابزارهای موجود در این جنگ شرکت کنیم. معمولا ما تاکنون نقش پدافندی داشته‌ایم که باید آن را تبدیل به آفند کنیم. 
 
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مسئولان کشور نباید در مسئله فضای سایبری تساهل و تسامح داشته باشند، گفت: دشمنان لحظه به لحظه برای این جنگ برنامه دارند ما نیز باید برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشیم و این فضا را حس کنیم. مشکل برخی از مسئولان ما این است که حس و فهم فضای مجازی را ندارد. 
 
مقدم‌فر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی گفت: ابتدا این نامه در فضای مجازی منتشر شد و بعد در رسانه‌ها، که این اهمیت میدان انتشار که در فضای سایبر بود را نشان می‌دهد. 
 
وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که در فضای مجازی جوانان داشتند، نشان داده شد که با عزم جدی می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم و می‌توانیم آفند داشته باشیم. 
 
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وقتی نامه اول مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی منتشر شد، غربی‌ها غافلگیر شدند، گفت: بعد از ۲ هفته غربی‌ها قرارگاهی برای مقابله با اثرات نامه تشکیل دادند.
 
وی با بیان اینکه نامه اول زمینه‌ای را برای انتشار نامه دوم ایجاد کرد، گفت: پس از انتشار نامه اول مقام معظم رهبری جوانانی که در حوزه فضای سایبر کار می‌کردند، مجرب‌تر شده بودند و توانستند در فضای مجازی پیام نامه را بهتر و شفاف‌تر عرضه کنند و این نامه باعث شد که برخی از غربی‌ها نیز دست خود را در برابر جمهوری اسلامی ایران بالا ببرند که موفقیت بزرگی است. 
 
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مشکل اصلی در فضای سایبر و دیجیتال کشور تولید محتوای مناسب و متناسب است، گفت: قبل از اینکه مشکل فنی داشته باشیم، مشکل تولید محتوای مناسب یعنی فرهنگی و هنری داریم.
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.