خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جریمه نقدی همسر «نتانیاهو» به علت اهانت به کارگرانش

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از اسپوتنیک نیوز، دادگاه کار در رژیم صهیونیستی در قدس، «سارا نتانیاهو» همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای توهین به کارگران و بدرفتاری با آنها در منزلش محاکمه کرد.
این حکم دادگاه رژیم صهیونیستی پس از شکایت قضائی «مانی نفتالی» مسئول کارگران در منزل نتانیاهو مبنی بر رفتار بد سارا نتانیاهو با کارگرانش ارائه شد.
این دادگاه  صهیونیستی در حکمی شهادت نفتالی و کارگران درباره بدرفتاری اهانت آمیز و ضرب و شتم از سوی همسر نتانیاهو را معتبر دانست.
برهمین اساس، این دادگاه، سارا نتانیاهو را به پرداخت ۸۰ هزار شکل(۲۱ هزار دلار) به علت خسارت روحی و ۷۵ هزار شکل( ۱۹.۳ هزار دلار) را به عنوان بدهی و ۱۵ هزار شکل(۳.۹ هزار دلار) برای هزینه دادگاه محکوم کرد.
قاضی دادگاه اعلام کرد: شواهد و مدارک ارایه شده تصویری پریشان را از منزل بنیامین نتانیاهو به علت برخورد نامناسب همسرش با کارگران و نقض حقوق و کرامت آنها منعکس کرده است.
گفتنی است، مانی نفتالی، در سال ۲۰۱۲ میلادی پس از ۲۰ ماه کار در مقر نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفا داد و گفت که سارا نتانیاهو بیش از یکبار وی را مورد اهانت و سرزنش قرار داده است.
منبع: شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.