خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسلمان سرشناس به طرز بی رحمانه ای به قتل رسید

به گزارش ادیان نیوز، پلیس شهر بندری پورتلند در آمریکا مردی را به جرم قتل یکی از مسلمانان برجسته و شناخته شده در این شهر بازداشت کرد.
عبدالجمیل کاماوال ۶۸ ساله یکی از مسلمانان افغانی‌تبار این شهر بود که بدست میشل تروکسل ۲۷ ساله اهل پورتلند  با ضربات بیل به طرزی بی‌رحمانه و وحشیانه به قتل رسید.
عبدالجمیل پیش از وقوع جنایت با پلیس تماس گرفته و درخواست کمک کرده بود اما نیروهای پلیس خیلی دیر و زمانی به محل رسیدند که  در اثر جراحات وارده، جان خود را از دست داده بود.
هنوز علت این جنایت مشخص نیست اما به گفته منابع محلی، کماوال یکی از مسلمانان سرشناس و ستون‌های مهم جامعه مسلمانان شهر پورتلند بوده است.
او که تکنسین بررسی در واشنگتن کانتی بوده، پس از ۲۲ سال کار در این شعبه، بازنشسته شده و دوران بازنشستگی خود را در کمک رسانی به سکنای پناهندگان می‌گذراند. او پیش از این نیز دو سازمان عام المنفعه برای کمک به مردم افغانستان راه اندازی کرده بود.
در پی این حادثه، مسئولین شعبه واشنگتن کانتی با انتشار بیانیه‌ای و با محکوم ساختن این جنایت، درباره خصوصیات اخلاقی عبدالمجید کماوال اینگونه نوشتند: او بارها به افغانستان رفت تا در بازسازی روستای خود در آنجا به مردم کمک رسانی کرده و سازمان های عام المنفعه برای این هدف راه اندازی کرده و سازمان های مربوطه به بازسازی و ایجاد زندگی برای جوامع افغانستان اختصاص داده شده بود.
منبع: حوزه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.