خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تماشای جان‌دادن دختر فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست / عکس

به گزارش ادیان نیوز، نظامیان صهیونیست روز گذشته در منطقه الخلیل، دو خواهر نوجوان فلسطینی را به رگبار بستند که به گفته منابع محلی به شهادت یکی از آنان منجر شد.
روز یکشنبه نظامیان اسرائیلی در یک پست بازرسی نزدیک مسجد ابراهیمی الخلیل، یاسمین دختر ۱۳ ساله فلسطینی را هدف گلوله قرار دادند.  به گفته منابع رژیم صهیونیستی، این دختر قصد حمله به نظامیان با سلاح سرد را داشت، اما منابع محلی با رد این ادعای صهیونیست‌ها می‌گویند یاسمین و خواهرش در حال عبور از ایست و بازرسی صهیونیست‌ها بودند که ناگهان آنان به روی این دو دختر آتش گشودند و یکی از آن‌ها به شدت زخمی شد.
نظامیان صهیونیست پس از مجروح‌کردن این نوجوان فلسطینی، تنها نظاره‌گر جان‌دادن این دختر ۱۳ ساله بودند و پس از گذشت مدت زمان طولانی، بدون ارائه کمک‌های پزشکی، پیکر نیمه‌جان او را بازداشت کردند.
انتفاضه سوم قدس که از آن با نام انتفاضه چاقو نیز یاد می‌شود، از ماه سپتامبر سال گذشته میلادی آغاز شد و تا کنون بیش از ۱۵۰ فلسطینی در این راه به شهادت رسیده‌اند.
تماشای جان‌دادن دختر فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست + عکس

تماشای جان‌دادن دختر فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست + عکس

مشرق
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.