خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ورود مجموعه لباس‌های اسلامی به بازار ژاپن

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از brandsynario.com، یک شرکت تجاری ژاپنی با نام یونیگلو اقدام به عرضه لباس‌های محجبه و اسلامی در مجموعه بهاری این شرکت نموده است.
در پی اقدام دیگر شرکت‌های تجاری بین‌المللی تولید لباس، این شرکت ژاپنی نیز مجموعه‌ای از پوشش‌های اسلامی وارد بازار خواهد کرد.
در این مجموعه شاهد لباس‌های پوشیده، گشاد و دارای آستین‌های بلند به سبک پوشش‌های اسلامی، همچنین روسری‌های مدرن و پوشیده هستیم.
لباس‌های محجبه و اسلامی ارائه شده توسط این مجموعه را هنا تاجیما، یک طراح لباس ژاپنی-انگلیسی طراحی کرده است که به تازگی به اسلام گرویده است و قرار است این مجموعه لباس‌های اسلامی و محجبه یونیگلو و هنا تاجیما نام داشته باشد.
در این لباس‌های اسلامی رنگ‌های زیبایی چون خاکستری مایل به قهوه‌ای، سبز آواکادو و رنگ گل همیشه بهار به چشم می‌خورد.
 لباس‌ها به گونه‌ای طراحی شدند که با تنوع فرهنگی و سنتی مسلمانان در سرتاسر جهان مطابقت داشته باشند و همچنین به هدف راحتی مشتریان آموزش‌هایی در مجموعه لباس‌ها ارائه شده است.
در این مجموعه آموزشی طراحان لباس توضیح می‌دهند که هدف آن‌ها ایجاد ارتباط میان طراحی‌های مدرن و ارزش‌های سنتی و راحتی حال مشتریان است.
پارچه‌های استفاده شده در روسری‌ها و حجاب سر از مواد ایریسم می‌باشد که به آن‌ها پارچه‌هایی به سبکی هوا گفته می‌شود.
دو محور حیاء و فروتنی در طراحی لباس
هنا، طراح ۲۹ ساله محجبه درباره لباس‌هایی که طراحی کرده می‌گوید: جوهره طرح‌های من به دور محور حجب و حیاء و فروتنی در حجاب می‌چرخد. من قصد داشتم سبکی در لباس طراحی کنم که پوشش برای مردم جلوه‌ای از فروتنی و حجب باشد.
او در ادامه گفت: به علاوه من قصد دارم لباس‌هایی برای زنان محجبه تولید کنم که در عین حجب و حیاء، سبک و راحت باشند. 
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.