خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسیح (ع) برای نجات یهودیان می‌آید!

به گزارش ادیان نیوز، یک خاخام صهیونیست، گفت: زمان ظهور حضرت مسیح (ع) برای نجات یهود و سیطره آنان بر جهان نزدیک شده است. بن آرتسی این مطلب را در چارچوب دروغ پردازی هایش که به شکل موعظه هفتگی بیان می دارد، مطرح نمود 
پایگاه اینترنتی “الیوم السابع” در این زمینه گزارش داد: این خاخام صهیونیست با درخواست از یهودیان برای تلاش به منظور آمدن حضرت مسیح(ع)، مدعی شده که خداوند یهودیان را دوست دارد و آنان را در سرزمین “اسراییل” حفظ می کند.   
این خاخام یهودی که آرزوی نابودی نوار غزه و تمام مردم آن را دارد تا اثری از حماس و نیروهای آن نماند، ادعا کرد: تمام جهان در جهلی عمیق بسر می برد، جز یهودیان که مسیح موعود از آنان برخواهد خاست.
وی همچنین ادعا کرد که در سرزمین های اشغالی باران خیر می بارد اما در غزه باران خشم و لعنت.
بن آرتسی از یهودیان مقیم خارج سرزمین های اشغالی خواست تا به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند و ادعا کرد که یهودیان تا وقتی که خارج از اسراییل باشند در معرض خطر هستند.
وی ابراز امیدواری کرد که روسیه با اسراییل (رژیم صهیونیستی) به منظور تحقق منافع تل آویو در منطقه خاورمیانه همکاری نماید.
آرتسی مدتی پیش گروه تروریستی “داعش” را حامی رژیم اشغالگر قدس در منطقه عربی دانسته و ادعا کرده بود که “خداوند داعش را بر ملت هایی مسلط کرده که خواهان نابودی اسراییل هستند”.
ادعای مضحک دیگر وی آن بود که خداوند می‌خواهد به کشورهای جهان بفهماند که “اسرائیل” سرزمینی مقدس است و اگر کشورها در پی ضربه زدن به آن باشند، به مجازات الهی گرفتار خواهند شد.
آرتسی همچنین در سخنانی دیگر مدعی شد بود که داعش هدیۀ الهی برای نابود کردن دشمنان اسرائیل است چه اینکه همه مشکلات جهان مانند بحران اوکراین، بحران عراق و حتی ناآرامی های آمریکا ریشه در دشمنی با رژیم صهیونیستی دارد.
منبع: حوزه 
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.