خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حزب الله دوربین های مداربسته پایگاه های اسرائیل را هک کرد

به گزارش ادیان نیوز، رسانه های صهیونیست با انتشار مطلبی اعلام کردند حزب الله علیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حمله سایبری انجام داده است. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» تصریح کرد که حزب الله تصاویری را از «تل آویو» و «حیفا» منتشر کرده است.
بر این اساس حزب الله در این حمله سایبری موفق شده است که به سیستم دوربین های کنترل اراضی اشغالی نفوذ کند. گروه وابسته به حزب الله که نام خود را «ما می آییم» گذاشته، تصاویر دوربین های مداربسته سرزمین های اشغالی را به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت حاج «عماد مغنیه» فرمانده ارشد حزب الله منتشر کرده است.
این گروه که از سال ۲۰۱۳ اعلام مبارزه با رژیم صهیونیستی کرده، در وهله نخست بر روی حملات انتقامی از رژیم صهیونیستی تمرکز کرده و در مرحله بعد در مناسبت های مرتبط با شهادت مجاهدان لبنانی که رژیم صهیونیستی آنها را به شهادت رسانده، به این رژیم حمله سایبری انجام می دهد.
این گروه وابسته به حزب الله زیر یکی از تصاویر ضمن تهدید رژیم صهیونیستی نوشته است: به شما دست خواهیم یافت حتی اگر در دفاتر خود باشید.یکی ار اعضای گروه در حالی که لباس نظامی بر تن کرده بود، در مصاحبه با یک شبکه عرب زبان به نام المنار گفت: هدف ما نابودی رژیم صهیونیستی در عرصه جنگ الکترونیک است.
وی تصریح کرد: گروه ما در طول سال ۲۰۱۵ به ۵۰۰۰ پایگاه عبری زبان از جمله پایگاه های امنیتی نفوذ کرده است.
منبع: خبرگزاری مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.