خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش نتانیاهو به آتش‌بس در سوریه

به گزارش ادیان نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود “استقبال” از توقف خشونت در سوریه، درعین‌حال اعلام کرد که این رژیم در صورت مواجهه با تهدید همچنان ممکن است حملاتی را انجام دهد.
  نتانیاهو یکشنبه در نشست کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما از تلاش ها برای دستیابی به یک آتش‌بس پایدار، بلند‌مدت و واقعی در سوریه استقبال می‌کنیم. هرچیزی که باعث توقف قتل‌عام وحشتناک شود، اول و مهمتر از همه از دیدگاه انسانی اهمیت دارد.
وی در ادامه گفت: «اما در عین حال اهمیت دارد که این موضوع شفاف باشد که هر تصمیمی در سوریه باید شامل توقف تجاوز ایران به اسرائیل از طریق خاک سوریه شود».
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: ما با تأمین تسلیحات پیشرفته به حزب‌الله از سوریه به لبنان مخالف خواهیم بود. ما با ایجاد دومین جبهه تروریستی در جولان موافقت نخواهیم کرد. اینها خطوط قرمز هستند که ما تعیین کرده‌ایم و خطوط قرمز اسرائیل باقی خواهند ماند. این در حالی است که موشه یعلون وزیر جنگ رژیم اشغالگر، هفته گذشته درباره اجرای موفق آتش بس در سوریه ابراز تردید جدی کرده بود.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.