خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تخریب ولایت فقیه در زاهدان !!

به گزارش ادیان نیوز، در ادامه سناریوی توهین به جایگاه ولایت فقیه در استان سیستان و بلوچستان که از سوی علی‌اوسط هاشمی کلید خورد، متاسفانه یکی از اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان در اقدامی سخیف، کاریکاتوری توهین‌آمیز در هتاکی و گستاخی به مقام معظم رهبری را منتشر کرد
این شخص که عضو هیئت علمی یکی از گروه‌های «دانشکده علوم» دانشگاه سیستان و بلوچستان است، کاریکاتور اهانت‌آمیزی را در یکی از گروه های اختصاصی بحث آزاد میان اساتید دانشگاه زاهدان منتشر کرد.
اقدام این شخص که در ایام فتنه ۸۸ نیز اقداماتی را علیه ارزش‌های نظام صورت داده بود، با واکنش شدید اساتید و دانشجویان این دانشگاه مواجه شده است و دانشگاهیان استان خواستار برخورد جدی و اخراج این شخص شده‌اند.
لازم به ذکر است، اخیرا سندی از صفحه شخصی استاندار سیستان و بلوچستان نیز منتشر شده بود که در پاسخ به یک ضدانقلاب، اصول انقلاب را از جمله ولایت فقیه زیر سؤال برده بود. این اقدام نیز در راستای پروژه حساسیت‌زدایی از این گونه اقدامات ارزیابی می‌شود که ضروری است همه مردم و مسئولان نهایت برخورد را با عامل این اقدام صورت دهند.
ناگفته نماند گستاخی این شخص و نشر کاریکاتور علیه مقام معظم رهبری توسط او در حالی صورت گرفته که به هیچ وجه او و استاندار سیستان و بلوچستان جرات نشر کاریکاتور و یا مطلبی را علیه برخی از مولوی های افراطی منطقه ندارند!
منبع: زاهدان نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.