خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمایت بالاترین مقام کلیسای انگلستان از نژادپرستان و انگلستان

به گزارش ادیان نیوز،  اسقف اعظم کانتربری در گفتگو با مجله داخلی پارلمان بریتانیا (The House Magazine)گفت که “نگرانی‌های موجهی” در مورد تاثیر مهاجرت بر روی مشاغل، مسکن، خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارد.
وی همچنین برای تصمیم‌گیری در مورد ادامه عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا خواستار “مذاکراتی هوشمندانه و خلاقانه” شد و گفت که اصولا مسیحیت در این مورد “موضعی” ندارد.
جاستین ولبی گفت که وعده دولت انگلیس مبنی بر پذیرش ۲۰ هزار پناهجو تا سال ۲۰۲۰ میلادی با تعدادی که آلمان با آن موافقت کرده است قابل مقایسه نیست و از انگلستان خواست تا “سهم خود” را در اجرای درست این برنامه ایفا کند.
جاستین ولبی در این باره گفت: “من در برلین بودم و کلیساها در آنجا خدمات شگفت‌انگیزی انجام می‌دهند، همینطور مردم آلمان. آنها سال گذشته ۱ میلیون و صدهزار پناهجو پذیرفتند. پس ۲۰ هزار پناهجو آن هم طی چندین سال در مقایسه با آن بسیار ناچیز است.”
اسقف اعظم کانتربری در عین حال ضمن اشاره به نگرانی مردم بابت افزایش جمعیت مهاجران گفت که “ترس آنها موجه است”.وی گفت: “این بزرگترین جابجایی مردمی در تاریخ بشریت است. ابعاد آن آنقدر بزرگ است که ترس از آن کاملا منطقی است.”
منبع: مفام
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.