خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واقعیت های تلخ از فروش زنان در بازارهای داعش

به گزارش ادیان نیوز، پناه جویان عراقی که در اردوگاهی در مرزهای ترکیه و عراق نگهداری می شوند، فاش کردند که عناصر تروریست داعش، در روستاهای عراقی که آن ها را اشغال کرده اند، بازارهای برده فروشی ایجاد می کنند تا زن های اسیر شده را برای سوء استفاده، به هزار دلار بفروشند.
پناه جویان عراقی در گفت وگو با شبکه “لایف نیوز” روسیه تاکید کردند که عناصر داعش، در این بازارها، هرکدام از زنان و دخترانِ ربوده شده -اعم از عرب یا کرد- را هزار دلار می فروشند و آن ها را پس از فروش به شهرهای رقه در سوریه یا موصل در عراق می فرستند.
یک دختر ایزدی که به مدت یک سال نزد عناصر داعش اسیر بود، سازوکار داعشی ها برای تضمین سودجویی از فروش زنان و جلوگیری از بارداری آنان را برای روزنامۀ آمریکایی “نیویورک تایمز” توضیح داد.
وی به نیویورک تایمز گفت: آن ها، مرا مجبور می کردند روزی یک قرص ضد بارداری بخورم و علاوه بر آن هر ماه یک بسته قرص ضد بارداری به ما می دادند و وقتی زنی به شخص دیگری فروخته می شد، بستۀ قرص نیز به همراه او فروخته می شد.
این دختر ایزدی تاکید کرد که داعشی ها به منظور تضمین ادامه سودجویی از زنان، علاوه بر قرص های ضد بارداری، هر از گاهی به آنان آمپول هایی نیز تزریق می کردند.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.