خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دفاع نتانیاهو از اقدامات وحشیانه سربازان اسراییلی

به گزارش ادیان نیوز، بنیامین نتانیاهو،نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدامات وحشیانه ارتش این رژیم علیه فلسطینی ها دفاع کرد.
این در حالی است که انتشار ویدئوی تیراندازی تیراندازی سرباز اسراییلی به سمت یک فلسطینی و اصابت گلوله به سر او جنجال های بسیاری را در سرزمین های اشغالی به راه انداخته است.
شلیک گلوله به سمت این فلسطینی در حالی بوده که او زخمی بر روی زمین افتاده بوده است.
گزارش های دریافت شده حاکی از آن است که این مسئله منجر به مشاجره در نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی در پشت درهای بسته شد.
این تیراندازی منجر به دستگیری سرباز اسراییلی و محکومیت شدید این اقدام از سوی مقامات نظامی شد اما برخی سیاستمداران راست گرا و حامیانشان نسبت به این پاسخ واکنشی همراه با عصبانیت از خود نشان دادند.
نتانیاهو در آغاز نشست کابینه گفت که هر چالشی برای اخلاقیات نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی غیر قابل قبول و خشمگین کننده است.
وی مدعی شد که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی ارزش های اخلاقی را هنگام مقابله شجاعانه علیه قاتلان تشنه به خون در حد بالا حفظ می کنند.(!)
نتانیاهو افزود:من اطمینان دارم که در همه موارد از جمله مورد کنونی،تحقیقاتی که به عمل می آید همه شرایط را در نظر می گیرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت:همه ما باید از پرسنل دفاعی خود و از سربازانمان دفاع کنیم چرا که آنها از امنیت ما محافظت می کنند.
منبع: شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.