خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

باید از هیئات مذهبی حمایت بیشتری شود

به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهرداری که در  دفتر این مرجع تقلید برگزارشد، با بیان برخی از توصیه‌ها، برای شهردار و مدیران شهرداری قم از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) را مسئلت کردند.
ایشان افزودند: مشارکت و همکاری نزدیک شهرداری قم با دستجات عزاداری ائمه اطهار (س) قابل تقدیر است و شهرداری باید حمایت بیشتری دراین امور داشته باشد.
بر اساس این گزارش: دکتر سقاییان‌نژاد  نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو به ارائه گزارشی از فعالیت‌های نوروزی شهرداری قم پرداخت.
وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۹ گانه در شهرداری قم در روند خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: هشت ستاد اطلاع رسانی در سطح مناطق به امر خدمت رسانی به زائران مبادرت دارند.
شهردار قم همچنین به ممنوعیت اسکان زائران در مسیرهای تردد و هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: در این خصوص بوستان‌ها و کمپ‌های ویژه زائران تدارک دیده شده است.
 سقاییا‌ن‌نژاد به روند اجرای طرح‌های عمرانی در شهر قم اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز در سال ۹۴ پیگیری‌های متعددی به عمل آمد و پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف با برنامه زمان‌بندی دنبال می‌شود.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.