خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ادامه سیاست یهودی سازی مسجد ابراهیمی در الخلیل

به گزارش ادیان نیوز، «یوسف ادعیس» وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین گفت: جلوگیری از پخش اذان از مسجد ابراهیمی و مانع تراشی های رژیم صهیونیستی در برابر ورود نمازگران فلسطینی به این مسجد، در جهت تلاش برای یهودی سازی این مسجد انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سلطه بر مسجد ابراهیمی است، از شهروندان فلسطینی خواست که با حضور خود در این مسجد مانع از اجرای سیاست های شوم رژیم صهیونیستی شوند.رژیم صهیونیستی در سال گذشته (۲۰۱۵) ۶۳۵ بار مانع از پخش اذان از مسجد ابراهیمی شد.
مرکز مطالعات شهر بیت المقدس هم اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه مارس گذشته بیش از ۶۰ منزل فلسطینی را درمناطق مختلف کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی تخریب کردند که این اقدام خلاف قوانین بین المللی، همچنان ادامه دارد.
همچنین رژیم صهیونیستی ۱۳ منزل فلسطینی را به بهانه ساخت بدون مجوز تهدید به تخریب کرد و شهرک نشینان صهیونیست دو منزل فلسطینی را در کرانه باختری به آتش کشیدند.صهیونیست ها بیش از ۲۳۰ هکتار از اراضی فلسطین در منطقه اریحا و ۱۲۰ هکتار از اراضی جنوب نابلس در کرانه باختری را مصادره کرده اند.
منبع: خبرگزاری تقریب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.