خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هنوز نتواسته ایم معیاری برای سنجش بصیرت پیدا کنیم

 به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار  اعضاء ستاد برگزاری و شورای علمی اعتکاف  با بیان اینکه مسئله اعتکاف بسیار مهم است گفتند: موضوع مهم در اعتکاف  خودسازی است.  
این مرجع تقلید با بیان اینکه خدا  این جهان را مکان تکامل قرار داده افزودند: گام اول در مسیر تکامل و خود سازی، علم است، باید سعی کرد فرهنگ  علم در جامعه ترویج شود تا باعث سرافرازی اسلام گردد.
معظم له  با بیان اینکه  گام دوم  و سوم برای خود سازی، ایمان و عقل است بیان داشتند: باید تلاش کرد همه آحاد جامعه و به خصوص حوزویان ،انقلابی بمانند این موضوعی است که رهبر انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند.
 ایشان افزودند: هنوز نتواستیم معیاری برای سنجش بصیرت پیدا کینم و باید در جلسات اعتکاف این نوع مسائل مورد بررسی قرار گیرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که نباید برنامه های اعتکاف متراکم باشد در توصیه به اعضاء ستاد گفتند: باید به معتکفین تذکر داده شود که این فرصت خوبی برای معرفت شناسی خود و خدا است و لازم است برای رسیدن به این معرفت با خدای خودخلوت کرد و به راز و نیاز پرداخت .
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.