خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هتک حرمت قرآن در برنامه تبلیغاتی طرفداران «ترامپ»

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «rawstory.com»،‌ مقامات ایالتی مجوز برپایی این تجمع ضداسلامی را به «جیمز استاکوویاک» نداده‌اند اما او قصد دارد به هر نحوی این تجمع را در روز دوشنبه هفته آینده برگزار کند.
وی که از طرفداران دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه و تندروی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است‌، مدعی شد: این تجمع به‌منظور افزایش آگاهی عموم در مورد تهدیدی است که من از جانب آوارگان و پناهندگان مسلمان حس می‌کنم!
استاکوویاک افزود: ما قصد داریم در این تجمع سخنرانانی برای پرداختن به این مسایل داشته باشیم. همچنین می‌خواهیم تصاویر اوباما، لورتا لینچ (دادستان کل آمریکا)، هیلاری کلینتون و محمد[ص] و نیز قرآن را پاره کنیم.
وی پیش از این مدعی شده بود که قرآن کتاب اعلان جنگ است و همه مساجد، مکان‌هایی برای جهاد و جنگ هستند.
اسلام‌هراسی و احساسات ضدمسلمانان در آمریکا طی سال‌های اخیر گسترش زیادی داشته است.
سازمان‌های اسلامی از جمله شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی نیز بارها درباره رشد موج اسلام‌هراسی در سراسر آمریکا هشدار داده‌اند.
حمله به مساجد و آتش زدن اماکن عبادی اسلامی،‌ حملات فیزیکی و لفظی علیه مسلمانان و حتی غیرمسلمانانی که ظاهر خاورمیانه‌ای دارند، و ‌تبعیض علیه پیروان اسلام در موارد مختلف تحصیلی، شغلی و غیره تنها برخی از نمونه‌های اسلام‌هراسی در جامعه آمریکا هستند.
در این میان، سیاستمداران آمریکایی به جای آنکه به بهبود این وضعیت کمک کنند،‌ با لفاظی‌ها و اظهارات جنجالی و فریب‌کارانه خود به این موج اسلام‌هراسی دامن می‌زنند.
منبع: ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.