خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعزام لژیونرهای نظامی به آمریکا توسط فرقه جماعت ربانی

به گزارش ادیان نیوز، برخی از اعضای سابق کلیساهای غیرقانونی جماعت ربانی با سفر به آمریکا در نهادهای نظامی و امنیتی این کشور مانند: نیروی دریایی ارتش و پلیس آمریکا فعالیت می‌کنند.
اینکه فرقه مسیحیت صهیونیستی از کشور انگلیس برخاسته و در آمریکا پرورانده شده و در بیش‌تر مواقع از این دو مکان، به مناطق دیگر میسیون فرستاده می‌شود، هیچ شکی نیست.
علاوه بر این شبکه‌های ماهواره‌‌ای وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری نیز عمدتا در این دو کشور قرار دارند؛ اما سؤال این است که چه رابطه پنهانی بین مراکز ستادی فرقه در این دو کشور و داخل ایران وجود داشته که تعدادی از افراد کلیساهای جماعت ربانی در ایران، موفق به کسب جایگاه‌هایی در این کشورها شده‌اند؟
نکته‌ای که برای پاسخ به این پرسش باید مَدِّ نظر قرار داشت، پشت پرده پیوستن افراد به فرقه مسیحیت تبشیری است؛ چرا که اهدافی غیر از اصل مسیحیت در ورای آن‌ها نهفته بوده و یکی از انگیزه‌های اصلی این افراد “عقده‌گشایی و رسیدن به مقاصد مالی” است که در نتیجه با نمایش خوش‌خدمتی خود، به موقعیت‌های گوناگونی می‌رسند.
برخی دیگر نیز با هدف “کسب پناهندگی” به کلیساهای غیرقانونی جماعت ربانی وارد شده‌اند که در مدت رفت و آمد به کلیسا هیچ پایبندی به اصول مسیحیت نداشته و برای رسیدن به آرزوهای خود، هیچ خط قرمزی برای خود متصور نبوده‌اند.
به نظر می‌رسد، عواملی از این قبیل و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران، سبب شده این افراد مستعد پیوستن به نیروهای نظامی کشور متخاصمی مانند: آمریکا شوند و به جای آنکه در خدمت کشور خود باشند، در صدد ضربه زدن به زادگاه و مملکت خود برآیند.
در این جا بی‌مناسبت نیست که اشاره‌ای نیز به افرادی شود که ابتدا به فرقه جماعت ربانی پیوسته بودند و با بروز استعدادهای منفی خود، توانستند رضایت شبکه‌های ماهواره‌ای ضداخلاقی را به دست آورند و به آن‌ها بپیوندند که پیش‌تر در وبلاگ رهپویان هدایت در مورد آن‌ها اطلاع‌رسانی شد.
بر اساس گزارش رهپویان هدایت، فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی یک فرقه سیاسی با کارنامه سیاه خیانت به کشورهای آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین است که میسیونرهای آن همیشه پیش‌گام کشورهای استعماری برای تسلط بر مناطق مختلف جهان بوده و هم‌اکنون نیز رد پای آن‌ها در تحولات سیاسی بعضی از نقاط به چشم می‌خورد.
از جمله مشخصه‌های اصلی این فرقه، می‌توان به داشتن عقاید افراطی و هیجانی مانند: “تعمید روح‌القدس، تکلم به زبان‌های خاص، فعالیت‌های فراوان در عرصه ترویج مسیحیت صهیونیستی و جذب مسلمانان“، اشاره کرد.
در این ارتباط، فرقه فعال مرتبط با صهیونیسم بین‌الملل در ایران، کلیسای جماعت ربانی بود که سال‌ها بدون اخذ مجوز و با تبلیغات فراوان و زیر پا گذاشتن قوانین برای جذب قشرهای مختلف مردم به فرقه مسیحیت تبشیری فعالیت می‌کرد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سران این کلیسا از طرف آمریکا مأموریت یافتند تا به سرعت، کلیساهای خود در نقاط مختلف ایران، را گسترش داده و شاخه‌های مختلف پروتستانی را با تمام اختلاف‌ها و انشعاب‌ها، سازماندهی و هماهنگ کنند.
مسئولین این کلیسا، “بازسای فکری” یک مسلمان را اصلی‌ترین برنامه خود اعلام کرده و تمامی تلاش خود را برای مسیحی کردن و یا رانده شدن مسلمانان از اسلام، به کار می‌گیرند.
فرقه مسیحیت تبشیری به لحاظ پشتیبانی مالی و تشکیلاتی به کشور آمریکا و به لحاظ پشتیبانی آموزشی و بنیه علمی، به انگلیس وابسته بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت کشورهایی مانند: ترکیه، قبرس، هند، پاکستان و ارمنستان، درپی انجام اقدامات غیرقانونی خود در ایران، است.
گفتنی است، با توجه به موقعیت راهبردی ایران از لحاظ سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی، برنامه‌ریزی خاصی برای تضعیف- و حتی حذف- اعتقادات دینی مسلمانان ایران صورت گرفته است که البته توفیق قابل توجهی به دست نیاورده‌اند. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.