خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسلام آوردن دو بانوی مسیحی در حرم رضوی

به گزارش ادیان نیوز، در شب بعثت خاتم پیام‌آوران حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، دو بانوی مسیحی با تلاش‌های کارشناسان مدیریت امور زائران غیرایرانی، شهادتین گفتند و به دین اسلام مشرف شدند.
 
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: «راشل لویس کلاری» ۳۹ ساله از کشور استرالیا و «جولیا زوتر» ۲۹ ساله از کشور آلمان دو بانوی مسیحی بودند که پس از حضور در حرم مطهر رضوی و گفتگو با کارشناسان مذهبی این اداره به دین اسلام مشرف و مذهب تشیع را برگزیدند.
 
«سید محمد جواد هاشمی نژاد» در این مراسم با تبریک به این دو بانوی تازه مسلمان گفت: در دورانی زندگی می‌کنیم که به موازات رشد و آگاهی ملت‌ها، با هجمه‌های وسیع افرادی مواجه می‌شویم که تلاش دارند مانع آشنایی افکار و ادیان آسمانی با یکدیگر شوند و نزدیکی میان ملت‌ها را از بین برده و چهره ملت ها را مخدوش می کنند.
 
وی اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده، در حال حاضر اسلام دومین دین بزرگ اروپا و غرب بوده و مورد توجه گروه های روشنفکر است که گرویدن شمار زیادی از جوانان به این دین بزرگ، پدیده ای قابل مطالعه است.
 
هاشمی نژاد افزود: در حال حاضر ۹۰ درصد رسانه‌های جهان و کانال‌های اطلاع رسانی در اختیار افراد مشخصی است که سعی در القا تفکرات و عقاید مورد نظر خود به سایر افراد دارند و همین نزدیکی ملت ها به یکدیگر این قدرت‌ها را به هراس وا داشته است.
 
وی اضافه کرد: متاسفانه هجوم عداوت آمیز به اسلام و مسلمانان به اشکال مختلف از ۳۰ سال پیش و با نوشتن کتابی توسط سلمان رشدی آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.
 
هاشمی نژاد ادامه داد: این افراد برای رسیدن به مقاصد شوم خود دست به هر اقدامی زده‌اند؛ از ایجاد گروه‌های تروریستی گرفته تا انجام فجیع ترین جنایت‌ها برای مقابله با اسلام و کشتار مسلمانان و این چیزی است که سیاست مداران غربی بارها به آن اشاره و سعی در بدنام کردن چهره اسلام دارند.
 
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: اینجاست که نگاه کردن عمیق و دقیق به چهره اسلام و مفاهیم آن اهمیت پیدا می‌کند و امید داریم که این تشرف زمینه‌ای برای بروز اندیشه‌ها و تفکرات بیشتر در مورد دین و آفرینش مخلوقات برای شما باشد.
 
هاشمی نژاد با بیان اینکه در منابع دینی ذکر شده یک ساعت تفکر بهتر از ۷۰ سال عبادت بدون تفکر است و این نشان از جایگاه والای تفکر و اندیشه عمیق در این دین دارد، تصریح کرد: اسلام بسیار تاکید دارد زمانی که شما این دین را پذیرفتید باید بسیار در مورد آن تحقیق و مطالعه کنید.
 منبع: آستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.