خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وحشت شبکه تبشیری از پاسخ به مخاطبان

به گزارش ادیان نیوز، شبکه ای که دائما از محبت به دیگران سخن گفته و حتی نام خود را “شبکه محبت” نامیده است، تحمل اعتراض مخاطبان را ندارد!
 
مجری برنامه که از افرادی است که خود را فعال سیاسی در شبکه معرفی می نماید و اکنون به جاسوس و مبلغی برای فرقه مسیحیت تبشری صهیونیستی تبدیل شده است، طوری وانمود می کند که مخاطبان باید بدون هیچ پرسش و پاسخی و بصورت کاملا کورکورانه آنچه را که وی و دیگر همکاران تبشیری اش به آنها القا می نمایند را قبول نموده تا به حقیقت واقعی برسند و این است توجیح این افراد در رفتار خود با بینندگانی که به هر دلیلی سوالاتی در خصوص این فرقه دارند، که در ذیل آمده است:
 
سروش یکی از مخاطبان برنامه: سلام! من یک سوالی داشتم اگر سوال من را درست پاسخ دهید من به مسیح ایمان می‌آورم.
رسول حیدری مجری برنامه(رسول ادبی -که بعد از ارتدادش فامیلی حیدری را برای خود برگزیده است): اگر سوال شما درست باشد من پاسخ صحیح می‌دهم و خوشحال می‌شوم شما به حقیقت نزدیک شوید.
سروش: قطع تماس
رسول حیدری: سروش‌جان! ما صدای شما را نداریم، اما هموطنان عزیز وقتی شما می‌گویید اگر جواب سوال من را شما بدهید و من مسیحی می‌شوم، این ریسک است، هیچ زمانی این کار را نکنید، چون باید ببینیم ما در کجا ایستاده‌ایم، اگر ما در یک جایگاهی ایستاده‌ایم که خودمان را بخواهیم ثابت کنیم و هدف ما این است که ایده و باورمان را روی آن سکوی بحث بگذاریم، مسلماً به نتیجه نمی‌‌رسیم. اما اگر حقیقتاً شما بی‌طرف هستید و دنبال این هستید که حقیقت را کشف کنید، آنچه را که ما چشیدیم به شما اعلام می‌کنیم.
 
در ادامه مجری برنامه سعی می کند وابسته بودن خود را به سازمان ها و گروه های سیاسی کتمان نماید و اینکه با تخریب دین اسلام و اینکه قبلا مسلمان بوده بخواهد برای فرقه مبلغ آن تبلیغاتی را داشته باشد و به نوعی ذهن مخاطبان را از اقدامی که انجام داده است منحرف نماید.
 
نکته دیگر اینکه گویا این شبکه و مجریان آن وحشت پاسخ دادن به مخاطبان را از آنجایی دارند که گویا توان جوابدهی به سوالات بینندگان برای آنها بسیار دشوار بوده و بطور کلی سوال و جواب را در شبکه نهی می کنند و به راحتی عمل خود را توجیه می نمایند.
منبع:  موسسه راهبردی دیده بان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.