خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آزارجنسی نمایندگان زن در پارلمان رژیم اسرائیل

به گزارش ادیان نیـوز، روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” (Haaretz) در گزارشی فاش کرد که تقریبا تمام زنان پارلمان این رژیم مورد تعرض و یا تجاوز جنسی واقع شده اند.
بر پایه این گزارش، تحقیقات در اسرائیل نشان می‌دهد که ۲۸ نفر از ۳۲ عضو زن “کنست” در طول زندگیشان قربانی آزار یا حمله جنسی قرار گرفته‌اند.
هاآرتص می افزاید: “میشال برین” و “مِراو بن آری” دو عضو کنست اعلام کردند که آزاد جنسی حتی بعد از این که خانم‌ها وارد پارلمان هم می‌شوند، ادامه داشته‌اند.
این روزنامه صهیونیستی درادامه این افشاگری، نوشت: “راشل آزاریا” از حزب “همه ما” می‌گوید «زمانی که عضو شورای شهر قدس اشغالی بوده، مورد آزاد جنسی قرار گرفته و این حادثه در کمیته ساخت‌وساز تکرار شد».
وی همچنین از شوخی‌های جنسی صحبت کرد که باعث می‌شده دیگر اعضای این نهاد او را به سخره بگیرند.
“جیلا گملیل” وزیر امور مدنی رژیم اسرائیل نیز با بیان این که چنین اذیت و آزارهایی در وسایل حمل‌ونقل عمومی اتفاق می‌افتد اذعان کرد خود او نیز در زمان خدمت سربازی‌اش، زمانی که در اتوبوس خواب بوده، قربانی آن شده است.
 وی با اشاره به آزارهایی که در زمان سربازی متحمل شده تاکید کرد که حتی در داخل ساختمان پارلمان (کنست) نیز این اتفاق می‌افتد و مجرد بودنش، او را در شرایط آزاردهنده‌ای قرار می‌دهد.
بر پایه این گزارش، “شارِن هاسکل” از حزب “لیکود” نیز می‌گوید «زمانی که جوان بوده مورد حمله جنسی قرار گرفته است» و از این که تا کنون سکوت کرده و کاری برای زنان قربانی دیگر انجام نداده، احساس گناه می‌کند.
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.